• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خرید جدید بایرن مونیخ نیامده مصدوم شد

خرید جدید بایرن مونیخ نیامده مصدوم شد

لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از منچستر‌سیتی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت شدید و بد موقع او پیش از آغاز فصل باعث شد که تمام معادلات درباره این وینگر آلمانی به هم بخورد و باواریایی‌ها در آن مقطع زمانی از جذب این بازیکن منصرف شوند.

 

با این حال چندی پیش بالاخره و بعد از کش و قوس های فراوان ستاره آلمانی بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. لروی سانه با عقد قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵۴ میلیون پوند به جمع باواریایی ها اضافه شد و شماره ۱۰ این تیم را از آن خود کرد تا بالاخره به هدف مهم خود یعنی بازی برای بایرن دست یافته باشد.

سانه اما چندان شروع امیدوارکننده‌ای در ترکیب بایرن مونیخ نداشته است. اگرچه تیم هانسی فلیک در دیدار سوپرجام اروپا در برابر سویا به پیروزی رسید اما وینگر آلمانی عملکرد فوق العاده ای را از خود از خود ارائه نداد. او همچنین در دیدار برابر هوفنهایم در بوندسلیگا که با شکست عجیب و غریب ۴-۱ بایرن همراه بود نیز خوب عمل نکرد و در دقیقه ۷۳ تعویض شد.

 

دقایقی پیش اما هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که لروی سانه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و دیدار سوپرجام آلمان مقابل دورتموند که فردا برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد؛ اتفاقی تلخ برای ستاره آلمانی که پیش از این مصدومیت طولانی مدتی را پشت سر گذاشته بود و اصلاً دوست ندارد که دوباره چنین موضوعی را تجربه کند. همچنین گفته می شود که سانه نزدیک به چهار هفته دور از میادین خواهد بود.

  پلمب شدن طلافروشی علی دایی به دلیل همراهی با فراخوان اعتراضات مردمی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان