• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خداحافظی احساسی بارتومئو با لوئیس سوارز!

خداحافظی احساسی بارتومئو با لوئیس سوارز!

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا در نشست خبری امروز لوئیس سوارز حضور داشت.

لوئیس سوارز با وجود دلخوری شدید از بارسلونا و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه امروز در نشست خبری باشگاه کاتالان شرکت کرد و از هواداران خداحافظی کرد. ارتباط او با بارتومئو اصلا خوب نبود و به خصوص در ماه گذشته اختلاف به اوج خود نیز رسید.

سوارز یک سال دیگر با بارسا قرارداد داشت و نمی خواست این تیم را ترک کند ولی از سوی باشگاه و رونالد کومان در فهرست فروش گذاشته شد. شب گذشته انتقال او به اتلتیکو در حالی رسمی شد که ابتدا بارتمئو مانع شده بود و مجوز فسخ او را صادر نمی کرد.

رئیس بارسا که در مراسم خداحافظی سوارز شرکت کرده بود، گفت:« روز معارفه و یا خداحافظی از بازیکنان همیشه خاص و ویژه است. امروز هم یک روز خاص برای باشگاه است. لوئیس برای همه عزیز و دوست داشتنی است و یک انسان بزرگ.

او حالا از افسانه های باشگاه است و با پیراهن بارسا توانست ۱۹۸گل بزند و فاتح ۱۳ جام شود که دستاوردی خارق العاده است. سوارز همه توانش را برای بارسا گذاشت و به ما شادی فراوانی هدیه کرد.

تابستان ۲۰۱۴ را به یاد دارم که من به همراه زوبی زارتا و جوردی مستره جلسه ای داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که سوارز همان مهاجمی است که می خواهیم. او روحیه ای برنده و جنگجو دارد. من از جانب همه هواداران از تو تشکر می کنم و برایت در تیم جدید و در ادامه زندگی ات آرزوی موفقیت دارم. دوست دارم روزی برای تو یک بازی خداحافظی در نوکمپ ترتیب بدهیم و امیدوارم وقتی که تصمیم بگیری، بتوانیم چنین کاری را برایت انجام دهیم. ممنون برای همه چیز.»

  همراهی اکرم خدابنده‌لو، ملی‌پوش کاراته ایران با اعتراضات سراسری

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان