• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی آغاز کرد

حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی آغاز کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در حالی که بیش از یک سال بود که حسن یزدانی در اردوهای تیم ملی به سر می برد و دو تورنمنت سنگین یعنی مسابقات المپیک و جهانی را به فاصله ۲ ماه تجربه کرد، او در هفته های اخیر در خانه پدری اش در جویبار به استراحت پرداخت.

این ستاره کشتی آزاد ایران بار دیگر تمرینات خود را آغاز کرده و فعلا در تهران و زیر نظر پژمان درستکار تمریناتش را پیگیری می کند.

حسن یزدانی هنوز با هیچ تیمی در لیگ برتر قرارداد امضا نکرده و مشخص نیست برای مرحله نهایی قصد دارد در این رقابت ها روی تشک برود یا خیر. با این حال به نظر می رسد اولین تورنمنت بین المللی یزدانی در سال جدید میلادی در آمریکا خواهد بود؛ جایی که قرار است دیدار دوستانه تیم های ملی کشتی آزاد و آمریکا برگزار شود.

بازار کری خوانی بین کشتی گیران ایرانی و آمریکایی در روزهای اخیر داغ شده و به نظر می رسد حسن یزدانی هم انگیزه دارد تا این بار تیلور را در کشور خودش شکست دهد.

به نظر می رسد حسن یزدانی قطعا جزو تیم اعزامی ایران به این دیدار دوستانه خواهد بود و در این صورت احتمالا باید انتظار پنجمین نبرد دو ستاره وزن ۸۶ کیلوی کشتی جهان یعنی حسن یزدانی و تیلور را بکشیم.

  برد دختران هندبال ایران در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان