• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جولیان آرائوخو، مدافع مکزیکی به بارسلونا می‌پیوندد

جولیان آرائوخو، مدافع مکزیکی به بارسلونا می‌پیوندد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مدیران بارسلونا به دنبال جذب مدافع راست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بودند و آرائوخو گزینه مدنظر این باشگاه بود.

اما تنها ۱۸ ثانیه تاخیر در پر کردن و ارسال اسناد مربوط به امضای قرارداد با این بازیکن در لحظات پایانی پنجره زمستانی در ماه ژانویه باعث شد که آنها نتوانند این انتقال را نهایی کنند.

متئو آلِمانی، مدیر فوتبال این باشگاه، همان زمان اعلام کرد که بارسا به دنبال راهی برای حل این موضوع خواهد بود و حالا به نظر می‌رسد که آنها بالاخره موفق شدند راهی برای جذب این بازیکن پیدا کنند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، تایید کرد که آرائوخو پنجشنبه به شهر بارسلونا سفر خواهد کرد تا قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند. به این ترتیب او با قراردادی به ارزش چهار میلیون یورو از لس آنجلس گلکسی به بارسا منتقل خواهد شد.

این مدافع مکزیکی نمی‌تواند تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ برای بارسا به میدان برود و قرار است در تیم دوم این باشگاه بازی کند تا فصل آینده به تیم اول منتقل شود.

رافا مارکز در حال حاضر هدایت تیم دوم بارسا را برعهده دارد. این مربی مکزیکی در گفتگو با رلوو درباره جذب این بازیکن هم‌وطنش اظهار داشت:« من بسیار خوشحال هستم. مدیران بارسا پیش از حضور من در این تیم او را زیر نظر داشتند. حالا این فرصت پیش آمده و من واقعا خوشحال هستم. او قرار است مدتی با من کار کند و سپس به تیم اول برود. این فرصت را خواهد داشت که با شرایط سازگار شود و امیدوارم که دوران فوتبالی خوبی در اینجا داشته باشد.»

  در پایان رقابت‌های والیبال ساحلی مردان، کشور نروژ طلا گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان