جذب نکردن سانچو اشتباه بزرگ یونایتد بود

گری نویل از عملکرد منچستریونایتد در جریان شکست مقابل آرسنال به شدت انتقاد کرده و گفت عدم جذب جیدون سانچو در طول تابستان برای این تیم اشتباه بزرگی بوده.

بعد از شکست ۱-۰ منچستریونایتد در دیدار دیروز مقابل آرسنال که در خانه شیاطین سرخ، اولدترافورد برگزار شد بسیاری از ستاره های گذشته و اسطوره های باشگاه به انتقاد از نمایش تیم شان در این مسابقه پرداختند. گری نویل یکی از این اسطوره ها بود که با انتقاد از بازی یونایتد گفت عدم جذب جیدون سانچو در فصل تابستان یکی از بزرگترین اشتباهات یونایتد بوده است.

یونایتد که چند روز قبل در اروپا درخشیده و موفق شده بود لایپزیش را ۵-۰ در هم بکوبد در مقابل حریف قدیمی اش بد بازی کرد و ۱-۰ شکست خورد تا با ۹ امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین در رتبه پانزدهم لیگ برتر بایستد.

گری نویل در پایان بازی گفت: ” ما در حال حاضر شش هافبک داریم. نمانیا ماتیچ، فرد، اسکات مک‌تومینای، برونو فرناندس، دانی فان دبیک و پل پوگبا. یک مربی باید به شکلی از آنها در سیستم خود استفاده کند و اوله برای همین از آرایش لوزی استفاده می کند. اما مک تومینای‌، آرون وان بساکا و گرین وود خیلی بد کار کردند درصورتیکه در آرایش لوزی خوب کار کردن بازیکنان کناری الزامی است”.

نویل در ادامه گفت: ” وقتی گرین وود از بازی بیرون رفت کار برای یونایتد بدتر هم شد. آنها بازیکنی مثل جیدون سانچو را می خواستند. این بازی نشان داد عدم جذب سانچو در تابستان امسال چه اشتباه بزرگی بود”.

 

  کفالت سیاسی چیست؟ و چه تاثیری بر روی زندانیان داخل ایران دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان