• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جانشین لوکاس واسکز در رئال مادرید مشخص شد

جانشین لوکاس واسکز در رئال مادرید مشخص شد

لوکاس واسکز ماه‌های پایانی قرارداد خود را با رئال مادرید پشت سر می گذارد و به نظر می‌رسد که مذاکرات برای تمدید به بن بست کامل رسیده است چراکه رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که این وینگر اسپانیایی با لوس بلانکوس بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده و جدایی او قطعی است.

در این میان از برخی گزینه‌ها به عنوان جانشین احتمالی لوکاس واسکز در رئال مادرید نام برده شده است اما به نظر می رسد که این باشگاه تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و قصد دارد خورخه دی فروتوس را بازگرداند.

مسئولان رئال مادرید خورخه دی فروتوس را به سایر گزینه ها ترجیح می دهند و معتقد هستند که این بازیکن ۲۴ ساله و اسپانیایی بهترین گزینه برای جانشینی لوکاس واسکز محسوب می‌شود؛ بازیکنی که کار خود را از تیم‌های پایه رئال مادرید آغاز کرده اما اکنون در لوانته به میدان می رود. این بازیکن در تابستان گذشته به لوانته نقل مکان کرد اما رئال ۵۰ درصد حق خرید او را حفظ کرده تا هر زمان که خواست این بازیکن را برگرداند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد به طور قطع در تابستان ۲۰۲۱ رقم خواهد خورد.

گفتنی است خورخه دی فروتوس در این فصل ۲۶ بازی برای لوانته انجام داده و آمار خوب ۳ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که باعث شده رئال‌مادرید برای جانشینی واسکز به سراغ او برود.

  بازگشت لوکاس سیلوا به باشگاه سابقش، کروزیرو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان