• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • تیم کوک عرضه محصولات جدید تا قبل از پایان ۲۰۲۰ را تایید کرد

تیم کوک عرضه محصولات جدید تا قبل از پایان ۲۰۲۰ را تایید کرد

مدیرعامل اپل در اظهار نظری که چندان برای این شرکت مرسوم نیست تایید کرد که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ محصولات یا سرویس‌های دیگری را نیز معرفی خواهند کرد.

اپل معمولا تا قبل از معرفی رسمی یک محصول یا سرویس کوچکترین اطلاعاتی را درباره آن اعلام نمی‌کند و حتی در برخی موارد کارکنانش را به دلیل افشای اطلاعات درباره گجت‌ها اخراج کرده‌ است. با این وجود تیم کوک در جریان ارائه گزارش مالی سه ماه سوم ۲۰۲۰ از برنامه‌های شرکت برای معرفی محصولات جدید پرده برداشت:

«بدون اینکه بخواهم جزییات زیادی را بازگو کنم باید بگویم برای امسال هنوز چند چیز هیجان انگیز دیگر کنار گذاشته‌ایم.»

تا پایان سال ۲۰۲۰ حدود دو ماه باقی ‌مانده و در این فاصله اپل قرار است عرضه رسمی آیفون‌های ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس را در کنار باندل اپل وان کلید بزند که البته همه از این موارد خبر دارند و بی‌شک اشاره تیم کوک به مورد دیگری بوده است.

اپل در WWDC 2020 جایگزینی پردازنده‌‌های اینتل با ARM را رسما اعلام می‌کند

احتمالا منظور تیم کوک رویداد مجازی دیگری است که شایعاتی درباره آن شنیده‌ایم. بر این اساس اپل طی رویداد مذکور کامپیوترهای مک مجهز به چیست اختصاصی اپل سیلیکون را معرفی خواهد کرد و البته بعید نیست شاهد معرفی ایرتگ هم باشیم که به یافتن ابزارهای گم شده کمک می‌کند.

گزارش مالی اپل در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با رکوردشکنی‌های بی سابقه برای کامپیوترهای مک و بخش سرویس‌ها همراه بوده است. تیم کوک در بخش دیگری از سخنانش به دیدگاهش درباره دورکاری و آموزش مجازی نیز اشاره کرد:

  Sudan's ousted President Omar al-Bashir to be interrogated over 'financing terrorism'

«به نظرم تغییراتی که در گسترش دورکاری و آموزش مجازی رخ داده به شرایط قبلی برنخواهد گشت چون مردم به جنبه‌های جدیدی پی برده‌اند که خوب از کار درآمده است.»

تیم کوک پیش از این گفته بود که دورکاری قابل قیاس با کار کردن در کنار هم نیست اما به خاطر شرایط خاص کرونا کارمندان اپل می‌توانند تا اوایل سال ۲۰۲۱ وظایف خود را در خانه انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان