تیراندازی در سوپرمارکت شرق ساکرامنتو

پیام جوان: روز شنبه ۳ اکتبر یک فرد افغانی بروی ۳ نفر در سوپرمارکت شرق با کولت شلیک کرد که باعث کشته شدن یک تن و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

به گفته خانم لیندا همت مدیر سوپرمارکت شرق حوالی ساعت ۳ بعدازظهر یک فرد افغانی به مدت ۱۰ دقیقه در مارکت گشت و گذار می کرد ولی بعد از آن برای چند دقیقه از مارکت خارج شد و دربرگشت دوباره فردی را که با کودکانش در صف خرید بود را هدف گرفت و با شلیک گلوله به سر او، شخص در لحظه جان باخت. بعد از آن فرد دوم را هدف گرفت که تیر دوم  نیز به سر آن شخص اصابت کرد. بعد از آن شخص دیگری که ماجرا را دیده بود پا به فرار گذاشت که ضارب با شلیک گلوله سوم سینه آن شخص سوراخ کرد. پس از آن ضارب اسلحه را بطرف خود گرفته و خودکشی کرد.

هیچکس نمی داند انگیزه این شخص چه بوده ولی این را می دانیم که این عمل ناپسند زندگی سه نفر را ضرف چند ثانیه از بین برد. به گفته خانم همت، شخصی که گلوله به سینه او خورده بود همسر حامله اش در اتومبیل منتظر او نشسته بود که با خبر از این اتفاق حال او نیز بهم خورد. هنوز اطلاع کافی از وضعیت دو زخمی به جا مانده این تهاجم مشخص نیست ولی هر دو به بیمارستان انتقال یافته اند و هنوز بستری می باشند.

در اینجا از مسئولین و مدیران سوپرمارکت شرق که خدمت خود به جامعه راهمچنان بی وقفه ادامه می دهند قدردانی می کنیم و

  وست ساکرامنتو برای مدت کوتاهی بلوار جفرسون را به دلیل عبور بزها می‌بندد

اگر کسی اطلاعاتی از فرد متهاجم دارد که می تواند به انگیزه عمل او و این پرونده کمک کند لطفا با دفتر کلانتری به شماره

۹۱۶-۸۷۴-۵۱۱۵  تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان