• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • توییتر کنترل پروفایل رییس‌جمهور را به بایدن می‌دهد، حتی اگر ترامپ شکست را نپذیرد

توییتر کنترل پروفایل رییس‌جمهور را به بایدن می‌دهد، حتی اگر ترامپ شکست را نپذیرد

توییتر اعلام کرد در روز معارفه رسمی رییس جمهور جدید آمریکا که در تاریخ اول بهمن ماه انجام می‌شود، پروفایل رییس جمهور آمریکا در توییتر فارغ از پذیرش شکست توسط ترامپ به جو بایدن منتقل خواهد شد.

توییتر اعلام کرد پروفایل رسمی رییس جمهور آمریکا (POTUS) را در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (اول بهمن ۹۹) به جو بایدن انتقال خواهد داد. توییتر می‌گوید این انتقال حتی با امتناع ترامپ از قبول شکست در انتخابات رخ خواهد داد. بسیاری از رسانه‌ها و مردم آمریکا بایدن را پیروز قطعی انتخابات معرفی کرده‌اند، ولی ترامپ شکست را قبول نکرده و مدعی است در انتخابات تقلب شده است.

 

سخنگوی توییتر می‌گوید: «توییتر در حال مقدمه چینی برای انتقال پروفایل رسمی رییس جمهور آمریکا در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ است. این انتقال مطابق آنچه برای انتخابات سال ۲۰۱۷ رخ داد، با همکاری نزدیک دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا (NARA) انجام خواهد شد.»

آنطور که در گزارش نوشته کنترل دیگر اکانت‌های رسمی دولت آمریکا مثل کاخ سفید (WhiteHouse)، معاون اول رییس جمهور (VP) و نیز بانوی اول ایالات متحده (FLOTUS) به دولت جو بایدن تحویل داده خواهد شد. پست‌های تمام اکانت‌ها پیش از انتقال به دولت جدید بایگانی خواهد شد و اکانت‌ها ریست خواهد شد تا شمارش توییت‌ها صفر شود.

البته ترامپ پس از معرفی بایدن به عنوان رییس جمهور جدید آمریکا همچنان کنترل اکانت شخصی خود را خواهد داشت، ولی دیگر از امتیازات ویژه‌ای که توییتر برای رهبران و روسای جمهور در نظر گرفته محروم می‌شود. توییتر حدوداً دو هفته قبل اعلام کرد که پس از اتمام رسمی دوران ریاست جمهوری ترامپ، با پروفایل او مثل پروفایل‌های معمولی رفتار خواهد شد و ارسال مطالب خشونت آمیز و حاوی مطالب نادرست در مورد رای گیری یا پاندمی کرونا ممنوع می‌شود.

  The Latest: Thai king begins coronation rituals

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان