• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توموری: می خواهم با عملکردم مالدینی را تحت تاثیر قرار دهم

توموری: می خواهم با عملکردم مالدینی را تحت تاثیر قرار دهم

بعد از این که فیکایو توموری در فصل دوم حضور فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی نتوانست بازی‌های زیادی در این تیم انجام دهد نهایتاً در نقل و انتقالات زمستانی اخیر از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به میلان پیوست. توموری اکنون روزهای خوبی را در روسونری پشت سر می‌گذارد و او می‌گوید که قصد دارد پائولو مالدینی را تحت تاثیر قرار دهد.

فیکایو توموری گفت: ” قبل از اینکه به اینجا بیایم با پائولو مالدینی صحبت کردم. بدیهی است که من می دانستم این یک باشگاه بزرگ است و پائولو مالدینی نیز این را به من گفت. شما همواره حضور او را احساس می کنید. با وجود اینکه من برای خودم، تیم و سرمربی تلاش می‌کنم اما در عین حال می‌خواهم مالدینی را هم تحت تاثیر قرار دهم.

حضور زیر نظر پائولو مالدینی مثل این است که شما مهاجم باشید و روزی با کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی به عنوان مدیر کار کنید و آنها این صحبت‌ها را با شما رد و بدل کنند. این دیوانه کننده است.”

توموری درباره زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: “ابراهیموویچ شخصیتی دارد که مانند یک پدر برای تیم عمل می کند. حتی وقتی او مثل حالا که مصدوم است و بازی نمی کند هم به رختکن می آید و با ما صحبت می‌کند؛ انگار که می‌خواهد در ترکیب اصلی به میدان برود. او به خود انگیزه می‌دهد و این مسئله را به تیم هم انتقال می‌دهد. هنگامی که در اطراف شماست حضورش را احساس می‌کنید که البته اصلاً امری نگران‌کننده و دلهره آور نیست. همه می‌خواهند سطح خود را بالا ببرند و شما نیز به دنبال این انجام این کار هستید تا انتظارات شخصی مثل او را برآورده کنید.”

  دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به باسابقه‌ترین گلر تاریخ این باشگاه تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان