توماس توخل: آندر هررا در رختکن PSG مرد

توماس توخل بعد از پیروزی ۳-۰ به ستایش از آندر هررا پرداخت و با توجه به درخشش او در عین ناآمادگی جسمانی “آندر قبل از بازی مرده بود و بعدش هم در رختکن ما مرد”.

بعد از پیروزی ۳-۰ پاری سن ژرمن مقابل رن که با دو گل دی ماریا و یک پاس گل او به مویس کین بدست آمد توماس توخل مربی PSG ضمن قدردانی از دی ماریا بخش عمده ستایش از بازیکنانش را به آندر هررا اختصاص داد و درخشش او را استثنایی دانست.

پاری سن ژرمن در این بازی ستاره‌های بزرگش مثل نیمار، امباپه و مارکو وراتی را در اختیار نداشت ولی آندر هررا در این بازی عملکرد عالی ای داشت و یک پاس گل به آنخل دی ماریا داد.

درحالیکه اغلب کارشناسان به تحسین دی ماریا پرداختند و او را بهترین بازیکن میدان دانستند توماس توخل در کنفرانس خبری بعد از بازی بیشتر به ستایش از آندر هررا پرداخت و با توجه به عدم آمادگی جسمانی کامل او گفت: ” آندر قبل از مسابقه مرده بود. او بعد از بازی هم در رختکن ما مرد. کاری که آندر امشب کرد استثنایی بود”.

توخل در ادامه از دی ماریا هم قدردانی کرد و گفت: ” آنخل دوست دارد زیاد بازی کند تا به ریتم خودش برسد. او چهار بازی محروم بود و این برایش خیلی سخت بود. بعد از پنالتی ای که آنخل مقابل لایپزیش از دست داد خیلی ناراحت بود ولی امروز واکنش خیلی خوبی نشان داد. من از این بابت خیلی خوشحالم”.

 

  محکومیت ۱۰ ساله برای مجید خوش‌منظر با اتهاماتی مانند از کار انداختن دوربین‌‌های مداربسته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان