• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق اینتر و رئال مادرید برای لائوتارو!

توافق اینتر و رئال مادرید برای لائوتارو!

به گزارش پیام جوان به نقل از دیاریو اسپورت، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. ستاره آرژانتینی اینتر فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه کاتالان او را گزینه ای عالی برای جانشینی سوارز می داند. هفته ها پیش مذاکرات دو باشگاه شروع شد ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ همه چیز متوقف شد. پس از پایان فصل که برای بارسا کابوس وار نیز بود، به نظر می رسد بارسا از جذب لائوتاور ناامید شده است.

 

سران اینتر بارها از عدم تمایل شان برای از دست دادن لائوتاور سخن گفته اند؛ ضمن اینکه مهاحم شماره ۹ مورد علاقه رونالد کومان سرمربی جدید بارسا نیز ممفیس دیپای است. رقم بالای مورد تقاضای اینتر هم باعث شده تا بارسا که با ضرر مالی زیادی دست به گریبان است، نتواند مذاکرات را از سر بگیرد.

 

در چنین شرایطی امروز اسپورت مدیاست ادعا کرد که اینتر و رئال در مذاکراتی مخفیانه بر سر انتقال لائوتارو به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده اند و باشگاه مادریدی حاضر است ۱۰۰ میلیون یورو نیز برای این بازیکن هزینه کند.

 

ارتباط بین دو باشگاه پس از انتقال اشرف حکیمی به اینتر کاملا خوب و دوستانه است و طبق این ادعا، وکلای لائوتاور که روز گذشته در اسپانیا حضور داشتند، در جلسه با سران رئال، بر سر جزئیات قرارداد و دستمزد هشت میلیون یورویی بازیکن نیز توفق کرده اند.

اینتر این مذاکرات را تاکنون مخفی نگاه داشته تا در راه انتقال آرتورو ویدال از بارسا خللی ایجاد نشود. باشگاه ایتالیایی در صورت انتقال لائوتارو به رئال، ۴۰ میلیون یوروی هزینه شده برای اشرف را جبران خواهد کرد و ۶۰ میلیون یوروی باقیمانده را نیز برای جذب انگولو کانته از چلسی هزینه می کند.

  دیدار تیم های ملی فوتبال استرالیا و هند با برتری کانگوروها به پایان رسید

نشریه ABC به نقل از باشگاه رئال مادرید این ادعا را قویا تکذیب کرده و اکنون باید دید باشگاه بارسلونا که از این خبر شگفت زده شده، چه واکنشی نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان