• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تهدید ایجنت رونالدو علیه بارسلونا جواب داد

تهدید ایجنت رونالدو علیه بارسلونا جواب داد

پدیده ۱۷ ساله بارسا از این پس همچون بازیکنان تیم اول باشگاه خواهد بود و شماره پیراهن او نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

آنسو فاتی سال گذشته در ۱۶ سالگی به ترکیب اصلی بارسا رسید و رکوردهای جدیدی را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند. او اخیرا پیراهن تیم ملی اسپانیا را هم به تن کرد و با گلزنی به اوکراین تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ لاروخا شد.

فاتی که پیش از این تحت مشاروه رودریگو مسی برادر لیونل مسی قرار داشت، اخیرا با ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه ها قرارداد امضا کرد. مدیر برنامه های معروف پرتغالی که سال هاست مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو است.

در هفته های اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مندس پیشنهادی ۱۵۰ میلیون یورویی از یونایتد به بارسا برای فاتی ارائه داده که توسط باشگاه کاتالان رد شده است. در واقع مندس به این طریق قصد داشت بارسا را وادار کند تا هر چه زودتر قراردادی بهتر با فاتی امضا کنند. فاتی با وجود بازی برای تیم اول باشگاه بارسلونا اما قرارداد و حتی شماره پیراهنی همچون بازیکنان غیرحرفه ای تیم دوم باشگاه دارد.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، این حرکت مندس جواب داده و بارسلونا اخیرا به فاتی که البته هنوز به سن قانونی نرسیده اعلام کرده است او حالا عضوی از تیم اول است و به زودی شماره پیراهن او نیز تغییر خواهد کرد. رقم فسخ او نیز از ۱۷۰ به ۴۰۰ میلیون یورو افزایش می یابد و پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی دستمزد او نیز به سطح یک بازیکن حرفه ای ارتقا خواهد یافت.

  آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، صراحتا اعلام کرد که قصد دارد از این باشگاه جدا شود

قرارداد فاتی با بارسا تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد و بر اساس بندی در آن تا ۲۰۲۴ نیز قابل تمدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان