• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تغییرات در سیتی؛ فرناندینیو دستیار جدید گواردیولا؟

تغییرات در سیتی؛ فرناندینیو دستیار جدید گواردیولا؟

فرناندینیو پس از گذراندن هفت سال و نیم در منچسترسیتی، در این باشگاه بسیار محبوب و مورد احترام است. هافبک برزیلی ۳۵ ساله با سیتی برنده ۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر و ۵ قهرمانی در جام حذفی شده و یکی از بهترین خریدهای منچسترسیتی در سال های اخیر بوده است.

سیتی در تابستان سال ۲۰۱۳ با پرداخت ۴۱ میلیون یورو فرناندینیو را از شاختار دونتسک به منچستر آورد.

با وجود درخشش در طول این سال ها اما فرناندینیو کم کم به پایان دوران بازی خود نزدیک می شود. این هافبک کهنه کار تنها ۴ ماه دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و به گزارش رسانه های برزیلی اکنون فرناندینیو در نوبت است تا جای میکل آرتتا را بگیرد.

میکل آرتتا که سالها دستیار و دست راست پپ گواردیولا بود، در سال ۲۰۱۹ توانست به سمت سرمربیگری آرسنال برسند و گواردیولا هنوز هیچکس را در تیم خود جایگزین او نکرده است.

گفته می شود که باشگاه برزیلی اتلتیکو مینیرو نیز قصد دارد تا با پیشنهاد قراردادی به فرناندینیو این بازیکن را پس از سالها به وطن بازگرداند. هر چند یکی از مدیران این باشگاه برزیلی اعلام کرده که منچسترسیتی به فرناندینیو پیشنهاد داده تا به عنوان دستیار پپ گواردیولا در کنار این سرمربی به کار خود ادامه دهد.

رودریگو کائتانو، مدیر اجرایی اتلتیکو مینیرو، گفت: “گمانه زنی های بسیاری در کار است چرا که فرناندینیو دارد به پایان قرارداد خود نزدیک می شود.

او در سیتی بازیکنی تعیین کننده است، آن هم نه فقط در زمین بازی بلکه در بسیاری از مواقع در بیرون زمین.

نمی دانم می دانید یا نه، اما حتی به او پیشنهاد شده که دستیار پپ گواردیولا شود. او برای ما بسیار جالب توجه و جذاب است چرا که در زمین بسیار خوب است و در بیرون زمین نیز فوق العاده است.

  چلسی، جدی‌ترین مشتری کاپیتان یونایتد

اما در حال حاضر هیچ مذاکره ای با فرناندینیو یا ایجنت او نداشته ایم.”

فرناندینیو نیز تایید کرده که بسیار از زندگی در منچستر و بازی در سیتی لذت می برد، هر چند فصل قبل در در دوران تعطیلی عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به برزیل سفر کرده بود.

فرناندینیو راجع به بازگشت به لیگ برزیل گفت: “من به لیگ برزیل هم فکر می کنم. این پیشنهادی است که برای آینده ام به طور قطع در نظر خواهم گرفت. اما من و خانواده ام در منچستر جا افتاده ایم.

اینجا شهر خوبی است، همه عاشق فوتبالند. می توانید عشق و احترام هواداران را احساس کنید. این خیلی خوب است و انگیزه مضاعفی به شما می دهد که در زمین بازی و بیرون از زمین بیشتر تلاش کنید.

من دلم برای وطنم هم تنگ شده اما دارم کارم را انجام می دهم.”

مدیر برنامه های فرناندینیو نیز با اشاره به اینکه چندین پیشنهاد مختلف از تیم های برزیلی و اروپایی دریافت کرده اند، گفته است که این بازیکن به زودی در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان