• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم جالب زیدان در مورد ستاره بلژیکی رئال مادرید

تصمیم جالب زیدان در مورد ستاره بلژیکی رئال مادرید

۹ مصدومیت ادن هازارد از زمان انتقال به رئال مادرید ضربه بزرگی به روحیه این بازیکن وارد کرده است. او اکنون فشار زیادی را تحمل می‌کند و می‌داند که با توجه به مبلغ بالایی که رئال مادرید برای جذب وی هزینه کرده، هرگز نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند.

زیدان همواره یکی از اصلی‌ترین تحسین کنندگان و حامیان ادن‌هازارد بوده و به نوعی می توان گفت که اصرارهای او باعث شد که فلورنتینو پرز نهایتاً این ستاره بلژیکی را از چلسی به خدمت بگیرد.

هازارد اخیراً دوباره دچار مصدومیت شد و حدوداً یک ماه از میادین دور خواهد بود. با این وجود به نظر می رسد که زین الدین زیدان تصمیم گرفته نوع جدیدی از روان درمانی را روی او امتحان کند. در واقع مرد فرانسوی تصمیم گرفته که پیش از شروع روند ریکاوری ادن هازارد یک روز کامل به او مرخصی بدهد تا در کنار خانواده اش باشد.

در عین حال برنامه زیدان این است که به حمایت خود از ادن هازارد ادامه دهد و او را از از نگاه رسانه های جنجالی محفوظ نگه دارد. سرمربی رئال مادرید همچنین در این مدت روی گزینه های جانشینی ادن هازارد کار خواهد کرد که به نظر می‌رسد وینیسیوس جونیور اصلی‌ترین آنها خواهد بود.

 

  جیدون سانچو، نزدیکتر از همیشه به منچستر یونایتد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان