Sheriff Bob Jonsen

بیوگرافی کلانتر باب جانسون

کلانتر باب جانسون از سال ۱۹۸۶ در اجرای قانون بوده است. قبل از اینکه به عنوان بیست و نهمین کلانتر شهرستان سانتا کلارا انتخاب شود، رئیس پلیس اداره پلیس پالو آلتو (۲۰۱۸-۲۰۲۲) بود. او همچنین به مدت پنج سال رئیس پلیس اداره پلیس منلو پارک بود، جایی که او سازمان را برای دریافت جایزه پلیس جامعه IACP/Cisco رهبری کرد.
بیشتر دوران حرفه‌ای کلانتر جانسون در اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس بود، جایی که او به مدت ۲۷ سال در آنجا کار کرد. آخرین فرمان او به عنوان کاپیتان ایستگاه کلانتر لنکستر در خدمت شهر لنکستر بود. قبل از ارتقاء به کاپیتان، او هماهنگ کننده ابتکار مبارزه با جنایت دره آنتلوپ (AVCFI) بود، جایی که او استراتژی‌های کاهش جرم و جنایت را برای منطقه‌ای به مساحت ۱۳۷۰ مایل مربع توسعه داد. کاهش قابل توجه جرم و جنایت و همکاری بیشتر جامعه منجر به دریافت جایزه جیمز کیو ویلسون برای پلیس جامعه توسط AVCFI در سال ۲۰۱۰ شد.

کلانتر جانسون معتقد است که ارائه بهترین آموزش ممکن به پرسنل ضروری است تا همه بتوانند در حین خدمت به جوامع خود از لحاظ جسمی، ذهنی و عاطفی نیز زندگی سالمی داشته باشند.

در سال ۲۰۱۸، کلانتر جانسون یک مربی معتبر برای آموزش پرورش شفقت (CCT) شد، برنامه‌ای که در دانشگاه استنفورد توسط تیمی متشکل از محققان متفکر، روانشناسان بالینی و محققان توسعه یافته است. او همچنین به‌عنوان یک تسهیل‌کننده آموزش‌دیده ذهن‌آگاهی از مؤسسه سمل UCLA برای علوم اعصاب و رفتار انسانی در سال ۲۰۲۰ فارغ‌التحصیل شد. علاوه بر این، او یک مربی همتا برای آموزش غوطه‌وری تاب‌آوری است، برنامه‌ای که به‌طور خاص برای پرسنل ایمنی عمومی طراحی شده و توسط Mindful Badge Initiative و دانشگاه توسعه یافته است.

  Sheriff Bob Jonsen biography

کلانتر جانسون در آوردن آموزش‌های تمرکز حواس به اداره پلیس منلو پارک، که در آن هر کارمند آموزش غوطه وری تاب آوری را دریافت می کرد، نقش بسزایی داشت. او ذهن آگاهی و CCT را برای پرسنل ایمنی عمومی در سرتاسر کالیفرنیا تسهیل کرده است و شاهد تأثیر عمیقی است که برای شرکت کنندگان چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی داشته است. او برنامه‌های تاب‌آوری را با عنوان «قلب شجاع – انسان پشت نشان» که اکنون به سازمان‌های مجری قانون در سراسر ایالت ارائه می‌شود توسعه داده است.

کلانتر جانسون دارای مدرک کارشناسی ارشد در رهبری سازمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان