بیانیه رسمی بارسلونا در مورد اتفاق جنجالی استانبول

شب گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از اتفاقی عجیب در باشگاه بارسلونا دادند. توماس هورتل بسکتبالیست فرانسوی بارسا در شهر استانبول مجوز سوار شدن به هواپیما را پیدا نکرد و مجبور شد امروز به تنهایی به اسپانیا برگردد.

پس از فاش شدن مذاکرات او با رئال مادرید سران بارسا به وی اجازه بازگشت همراه تیم را ندادند. بارسا شب گذشته در یورولیگ بازی خود را به آنادولو افس واگذار کرده بود.

این اتفاق بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و انتقادات فراوانی به سمت باشگاه کاتالان سرازیر شد.

 

بارسلونا ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای در این مورد شفاف سازی کرد:

۱- روز یکشنبه یعنی روزی که تیم با یونتوت بادالونا بازی داشت، باشگاه و بازیکن تصمیم گرفتند که او در این مسابقه حاضر نباشد تا هرگونه ریسک مصدومیت از بین برود. دو طرف در تلاش برای فسخ قرارداد بودیم.

 

۲-دوشنبه باشگاه به بازیکن اجازه داد که برای ادامه مذاکرات با تیم به استانبول بیاید؛ در حالی که جزو فهرست نهایی تیم برای بازی با آنادولو نبود. این درخواست خود بازیکن و ایجنتش بود.

۳- سه شنبه بازیکن درخواست کرد که از کاروان تیم در استانبول جدا شده تا در مورد آینده اش تصمیم نهایی را بگیرد.

 

۴- سه شنبه ظهر ایجنت بازیکن مذاکرات را نیمه تمام گذاشت و در پی این اتفاق و چون بازیکن جزو فهرست تیم نبود، تصمیم بر این شد تا او با گروه به بارسلونا بازنگردد در حالی که برای او بلیت برگشت مجزا برای روز چهارشنبه تهیه شده بود و در هتل نیز اتاقی برای یک شب اضافه رزرو شد.

  مجیدی: شاهد یک فوتبال کثیف بودیم نه فقط اشتباهات داوری!

 

۵- در نهایت باشگاه اعلام می کند که توماس هورتل همچنان در عضویت بارسلونا قرار دارد تا زمانی که مقصد آینده او در روزهای آتی مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان