بهترین اتفاق دوئل آلمان و اوکراین برای زیدان

تونی کروس با رفع کامل مصدومیت، برای آلمان به میدان رفت و نشان داد که مشکلی برای همراهی رئال در بازی برابر کادیز نخواهد داشت.

اواخر نیمه اول بازی رئال مادرید و بتیس در هفته سوم لالیگا بود که تونی کروس تقاضای تعویض کرد و زیدان لوکا مودریچ را به جای او به میدان فرستاد. ستاره آلمانی ۳۰ ساله رئال مادرید از ناحیه عضلات کمر احساس درد می کرد و ۷ مهر پس از معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که مشکل او از ناحیه عضله گلوتئو است و باید بین ۱۰ تا ۱۵ روز به دور از میادین بماند. او دو بازی برابر لوانته و وایادولید را از دست داد.

۱۰ روز بعد تونی کروس با اضافه شدن به اردوی تیم ملی آلمان نشان داد که توانسته از مصدومیت خلاص شود و در اختیار یواخیم لوو و کادر فنی تیم ملی آلمان قرار گرفت.

دو روز پیش از اردوی مانشافت خبر رسید که مصدومیت تونی کروس به طور کامل بهبود پیدا کرده و او قطعا می تواند در بازی شنبه هفته بعد رئال برابر کادیز به میدان برود. کروس در بازی آلمان و اوکراین ۹۰ دقیقه در میدان بود و نشان داد که مصدومیت را به طور کامل فراموش کرده است.در این بازی ژرمن ها ۲-۱ پیروز شدند و کروس همراه با کیمیش به عنوان هافبک میانی در میدان بازی کرد.

در غیاب تونی کروس این فده والورده بود که در خط میانی رئال به میدان رفت و خوب و امیدوارکننده نیز ظاهر شد.

  ضرر نمایندگی‌های خودرو در آمریکا برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان