برتری اندک بارسا بر رئال در امتیازهای آماری

بر اساس نمرات وبسایت WhoScored برای بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید، بارسا در بازی امروز مقابل رئال مادرید برتری خواهد داشت.

در آستانه ال کلاسیکوی امروز وبسایت WhoScored به بررسی فهرست احتمالی بازیکنان دو تیم و مقایسه آنها بر اساس نمرات این سایت پرداخته است. بررسی‌ای که نتیجه آن با اختلافی اندک به نفع بارسلونا بوده و بارسا با نتیجه ۶-۵ از رئال پیش افتاده است.

 

این بررسی با توجه به آمار بازیکنان دو تیم در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ انجام شده و به عملکرد آنها در لیگ اسپانیا و رقابتهای اروپایی را توجه شده است.

در درون دروازه، تیبو کورتوا با امتیاز ۶٫۹۶ نسبت به نتو با امتیاز ۶٫۶۶ برتری دارد. غیبت مارک آندره ترشتگن در این مدت نتوانسته ضرر قابل توجهی به بارسا وارد کند و بارسا تا اینجای فصل تنها ۲ گل دریافت کرده و تنها تیمی که از این نظر آمار بهتری داشته اتلتیکو مادرید با ۱ گل دریافتی بوده است.

سرخیو راموس با امتیاز ۷٫۱۹ امروز برای رئال بازی می‌کند و همبازی او در خط دفاعی یعنی رافائل واران امتیاز ۶٫۸۸ را به خود اختصاص داده است. امتیاز مدافعین بارسلونا سرخی روبرتو ۷٫۲۳ و جوردی آلبا ۷٫۱۲ اعلام شده است.

در مرکز خط میانی فرانکی دی یونگ از بارسا امتیاز ۷٫۲۶ و لوکا مودریچ از رئال امتیاز ۷٫۱۸ بدست آورده و برتری در این پست با بارسا است.

آنسو فاتی ستاره جوان بارسا با امتیاز ۷٫۸۲ فصل را عالی شروع کرده و کوتنییو هم با امتیاز ۷٫۲۹ از امیدهای بارسا در این بازی است. سومین و مهمترین مهره تهاجمی بارسلونا لیونل مسی در این فصل امتیاز ۸٫۰۴ را بدست آورده است. در مقابل مسی، در اردوی رئال مادرید بار اصلی گلزنی به دوش کریم بنزما است که امتیاز او ۷٫۲۱ اعلام شده است. علت کم بودن امتیاز بنزما این است که او در شش بازی فصل جدید لایگا تنها یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

  سپاه با تمام امکانات در خدمت مردم سیل زده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان