بحران در اردوی یونایتد؛ طغیان تیم علیه دو ستاره!

منچسترایوینینگ نیوز، رسانه نزدیک به شیاطین سرخ فاش کرد چندین بازیکن یونایتد معتقدند اوله گونار سولسشر در مورد چندین بازیکن شرایط را آسان گرفته و در مورد آنها اهمال می کند. شکست منچستریونایتد برابر لایپزیش در لیگ قهرمانان به منزله حذف این تیم از دور گروهی بود و حالا آنها باید در رقابت های لیگ اروپا به میدان بروند.

تعدادی از بازیکنان یونایتد احساس می کنند این سرمربی مقصر فرم متغیر آنها در این فصل است و رویه مدیریتی او به سود باشگاه نیست. حس فعلی بازیکنان اینگونه است که یونایتد از تغییرات اساسی در ترکیب به ویژه فروش احتمالی پل پوگبا سود می برد و ستاره فرانسوی بهتر است هر چه زودتر از این تیم جدا شود. مینو رایولا چند روز قبل مدعی شد جدایی پوگبا از یونایتد قطعی است و او یا در زمستان و یا در تابستان بعد اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

همچنین تعدادی از بازیکنان معتقدند که دین هندرسون شایسته حضور در ترکیب ثابت و قرار گرفتن درون دروازه به جای داوید دخیای افت کرده است. هندرسون ۲۳ ساله با عملکرد خود در تمرینات بازیکنان یونایتد را تحت تاثیر قرار داده و البته داوید دخیا نیز به شدت افت کرده است. دین هندرسون اولین بازی کامل خود در لیگ برتر در ترکیب یونایتد را در جریان پیروزی هفته قبل مقابل وستهام انجام داد و احتمال دارد سولسشر در آینده باز هم از او استفاده کند. این شرایط در آستانه دربی منچستر اوضاع را برای سرمربی جوان و نروژی دشوار ساخته است.

 

  زخمی شدن شماری از معترضان در پی شلیک ماموران حکومتی در سالگرد جمعه خونین زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان