بایرن مونیخ جانشین دیوید آلابا را پیدا کرد

ستاره اتریشی پس از به بن بست رسیدن مذاکرات تمدیدش با بایرن و عصبانیت باشگاه مونیخی از این اتفاق، کارش در آلمان تقریبا تمام شده است و در پایان فصل جدایی او قطعی خواهد بود.

مدیران بایرن در هفته های اخیر صراحتا گفته اند که پیشنهاد جدیدی به آلابا ارائه نخواهد شد و او می تواند از ابتدای ژانویه با رئال و هر باشگاهی که دوست دارد وارد مذاکره شود.

مقصد بعدی آلابا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، رئال مادرید است. او بارها پیش از این از تمایلش برای بازی در اسپانیا و خصوصا رئال صحبت کرده بود و حالا به فاصله شش ماه تا اتمام قراردادش با بایرن، به این رویا نزدیک تر از همیشه است.

بایرنی ها اما به خوبی می دانند که چگونه جای خالی آلابا را پر کنند. این بازیکن ” دایوت اوپامه کانو” است؛ مدافع جوان فرانسوی لایپزیش که تابستان گذشته نیز مورد توجه بایرن و چند تیم بزرگ دیگر قرار داشت ولی قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد.

طبق ادعای اسپورت ۱، گفت و گو ها بین اوپامه کانو و بایرن پیشرفت بسیار خوبی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او تابستان پیش رو بایرنی خواهد شد. بند فسح این بازیکن ۴۲ میلیون یورو است و تا ۲۰۲۳ نیز قرارداد دارد. به نظر می رسد بایرن در نهایت مجبور به فعال کردن بدند فسخ او شود چرا که لایپزیش احتمالا با فروش بازیکن مخالفت خواهد کرد.

 

  چرا از ایران نرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان