• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بایا: طارمی ما را به میلیون ها دلار پول ترجیح داد

بایا: طارمی ما را به میلیون ها دلار پول ترجیح داد

جدال دراماتیک دو تیم یوونتوس و پورتو در حالی سه شنبه شب با پیروزی ۳-۲ بیانکونری بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش به پایان رسید که نهایتاً این تیم پرتغالی بود که موفق شد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند‌‌.

این صعود دلچسب در حالی برای شاگردان سرجیو کونسیسائو رقم خورد که آنها در ابتدای نیمه دوم ستاره ایرانی خود یعنی مهدی طارمی را به دلیل دریافت دو کارت زرد متوالی از دست دادند و ادامه بازی را با یک یار کمتر پشت سر گذاشتند.

در همین حال ویتور بایا نایب‌رئیس پورتو بعد از این صعود فوق العاده طی مصاحبه ای بزرگی این باشگاه را به رخ کشیده و برای این موضوع مهدی طارمی را مثال زده است: ” سالهاست که باشگاه پورتو به خاطر تکامل، رشد مداوم و عناوین باورنکردنی خود شناخته می شود. ما به اندازه یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا داریم و شما هنگام مقایسه باشگاه‌ها باید عناوین بین المللی آنها را معیار قرار دهید. هنگامی که من در انجمن یوفا بودم احترام، DNA و روح بزرگ باشگاه را کاملا حس کردم.

به عنوان مثال در عملیات جذب مهدی طارمی بزرگی باشگاه ما نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. او گفت که به بنفیکا و اسپورتینگ می‌توانند میلیون ها دلار بدهند اما نهایتاً پورتو را ترجیح داده است. ما می‌خواهیم بازیکنان به پروژه و البته تاریخچه باشگاه نگاه کنند. این عظمت مان را نشان می دهد.”

  راهیابی تیم ملی فوتبال انگلیس برای نخستین بار به فینال رقابت های یورو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان