باگ توییتر: بعضی فلیت‌ها بعد از ۲۴ ساعت حذف نمی‌شوند

توییتر به تازگی قابلیت «فلیت» را برای کاربران ارائه کرده که مشابه استوری اینستاگرام است و پس از ۲۴ حذف می‌شود. با این حال یک باگ امکان دسترسی به آن‌ها پس از این مدت زمان را فراهم می‌کند.

این باگ به افراد اجازه می‌دهد که حتی پس از ۲۴ ساعت به استوری‌ها دسترسی داشته باشند. جزئیات مربوط به این باگ تقریبا یک هفته پس از ارائه عمومی آن منتشر شده است.

این باگ باعث می‌شود که هر فردی به فلیت یک کاربر دسترسی داشته باشد و آن را دانلود کند. با مشاهده و دانلود فلیت، برای کاربر نوتیفیکیشنی ارسال نمی‌شود. با توجه به این موضوع، این باگ امکان سوءاستفاده از استوری‌ها را فراهم می‌کند و می‌توان آرشیوی از آن‌ها حتی از پس از مدت ۲۴ ساعت ایجاد کرد.

در هنگام استفاده از این ویژگی توییتر، لیستی از فلیت از سرور برای افراد ارسال می‌شود. هر فلیت دارای یک لینک مستقیم است. زمانی که این لینک در مرورگر باز شود، یک تصویر یا ویدیو بارگذاری می‌شود. با این وجود حتی پس از گذشت ۲۴ ساعت، سرور همچنان لینک‌های مربوط به فلیت را که در اپ توییتر از بین رفته‌اند، برمی‌گرداند.

سخنگوی توییتر اعلام کرده که این مشکل رفع می‌شود:

«ما از این باگ که امکان دسترسی به URL هر فلبتپس از ۲۴ ساعت را فراهم می‌کند، مطلع هستیم. ما مشغول رفع این مشکل هستیم و به زودی آن را ارائه می‌کنیم.»

توییتر اعلام کرده که رفع مشکل به معنای حذف مناسب هر فلیت پس از مدت ۲۴ ساعت است. این شبکه اجتماعی تا ۳۰ روز آن‌ها را از سرورهای خود حذف نمی‌کند. در صورت نقض قوانین، شاید توییتر آن‌ها را برای مدت زمان طولان‌تری در سرورهای خود نگهداری کند.

  واکنش رئیس دانشگاه بهشتی به حمله نیروهای حراست به کتابخانه و کلاس درس دانشکده روانشناسی: یکی از افراد حراست احساس کرده باید تذکر بدهد

با توجه به این باگ، کاربران باید با احتیاط بیشتری درون این شبکه اجتماعی فلیت یا استوری ایجاد کنند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان