• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه پرسپولیس به صورت جداگانه از خبرنگار صداوسیما و مدافع سابق تیم استقلال شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس به صورت جداگانه از خبرنگار صداوسیما و مدافع سابق تیم استقلال شکایت کرد

پیام جوان: سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: «تردیدی نیست که اکثریت برنامه‌های ورزشی رادیو و تلویزیون ایران در جهت توسعه و پیشرفت ورزش و فوتبال گام برمی‌دارند و رسالت خود را در راستای اجرای انصاف و عدالت انجام می‌دهند ولی در این میان هستند مواردی که گهگاه بدون رعایت انصاف و عدالت و حتی بدون رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی عمل می‌کنند و لطمه‌های جدی به مجموعه‌ها و روح و روان جامعه می‌زنند.

پرسپولیس اخیرا از همین ناحیه آسیب‌هایی دید که اوج آن در برنامه ۲۰:۳۰ اتفاق افتاد. سید مجید صدری در همین ارتباط نامه اعتراضی و گلایه‌آمیزی را برای پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، ارسال کرد. در این نامه با اشاره به موارد مستندی که وجود داشت نسبت به رویکرد منفی بعضی برنامه‌سازان نسبت به پرسپولیس و هواداران آن انتقاد شد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به رویکرد روشن سازمان صدا و سیما که در ابلاغیه به برنامه‌ها نمود عینی دارد، با نظارت بیشتر بخش‌های مربوطه آن سازمان، آن چه به ویژه در برنامه‌های تخصصی روی آنتن می‌رود متأثر از حب و بغض‌های رنگی یا فشار و ارتباط‌های باشگاه‌های خاص نباشد.»

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط از خبرنگار صداوسیما بدون آنکه نامی از وی ببرد، شکایت کرد.

همچنین این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع علیه پرسپولیس و عضو کادرفنی تیم از سوی امیرحسین صادقی (مدافع سابق استقلال) که مسبوق به سابقه است، از این بازیکن پیشین فوتبال شکایت کرد. وی اخیرا اظهارنظرهایی داشته است که مصداق توهین و افترا به باشگاه پرسپولیس و عوامل آن از جمله حمید مطهری بوده است.

  ماندگاری زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه‌کار تیم ملی سوئد در این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان