بارسلونا هفته های قبل خوش شانس نبود

پدری گونزالس ستاره جوان بارسا شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش برابر سوسیداد قرار داشت و یک بار دیگر نشان داد که چه استعداد بزرگی است. این هافبک ۱۸ ساله با اعتماد به نفسی بالا در میانه زمین بازی کرد و در دقیقه ۷۲ نیز یک گل حتمی را برای تیمش خرید.

او با سرعت بالا خودش را به محوطه جریمه رساند و با تکلی به موقع، توپ را از مقابل پای الکساندر ایزاک دور کرد. ایزاک با تراشتگن تک به تک شده بود. پدری در همان صحنه با تیر دروازه برخورد کرد و سپس جای خود را به میرالم پیانیچ داد. او را با ژاوی و اینیستا مقایسه می کنند.

بارسا بازی برابر سوسیداد را با گل های جوردی آلبا و فرانکی دی یونگ ۲-۱ برنده شد.

پدری در پایان بازی گفت:« بازی را بردیم و این همان چیزی بود که به دنبالش بودیم. حالا باید به مصاف والنسیا برویم و یک سه امتیاز دیگر را کسب کنیم. می دانستیم که بازی با سوسیداد چقدر مهم است چون آنها صدرنشین لالیگا بودند. بازی خانگی بود و باید پیروز می شدیم. اتگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داشتیم و برایش به خوبی جنگیدیم.»

 

پدری ادامه داد:« پیش از این مقابل دروازه چندان خوش شانس نبودیم ولی در دو بازی اخیر از این حیث بهتر کار کرده ایم. توپ های مان وارد دروازه می شود و البته این نتیجه کار و تلاش سختی است که در هفته های اخیر داشته ایم.»

  فاطمه سپهری، زندانی سیاسی از زندان وکیل‌آباد در مشهد به بخش اورژانس بیمارستان قائم در مرکز خراسان رضوی انتقال یافت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان