• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اگر بازی های بعدی را ببریم، قهرمان می شویم

اگر بازی های بعدی را ببریم، قهرمان می شویم

رئال مادرید شب گذشته موفق شد در زمین خود با دو گل بر ختافه غلبه کند. رئالی ها در این بازی غایبان پرشماری داشتند و با تیمی نصف و نیمه به مصاف رقیب مادریدی خود رفتند و با گل های کریم بنزما و فرلامند مندی برنده از میدان خارج شدند.

رئال حالا با ۵ امتیاز کمتر از اتلتیکو در رده دوم قرار دارد و البته دو بازی هم بیشتر انجام داده است. هنوز ۱۷ بازی تا پایان لالیگا باقیمانده و رئال خوشبین به قهرمانی است.

وینیسیوس که در این بازی هم از ابتدا در ترکیب بود و پاس گل اول رئال را به بنزما داد، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:« شرایط خوبی دارم و واقعیت این است که خیلی هم با انگیزه ام. روی صحنه گل فضای خوبی برای ارسال داشتم و کریم هم این فرصت ها را از دست نمی دهد. ضربه سرش عالی بود و خوشحالم که روی یکی از گل های تیمم نقش موثر داشتم. بازی به بازی اعتماد به نفسم بیشتر می شود در شرایطی که تیم مصدومان زیادی دارد، ما باید هر کاری انجام دهیم تا روند مثبت تیم ادامه پیدا کند.»

وینیسیوس ادامه داد:« بازی برابر ختافه همیشه دشوار است ولی از دقیقه یک تا پایان بازی برتر بودیم. قهرمانی؟ معتقدم به خودمان بستگی دارد. اگر بازی های بعدی را ببریم، می توانیم قهرمان شویم چون معتقدم اتلتیکو تحت فشار امتیاز از دست خواهد داد. باید روی خودمان و بازی های پیش رو تمرکز کنیم و فکر می کنم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.»

 

  تایید حضور کاپیتان تیم ملی ایران در تیم پالمای اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان