• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • اپل احتمالا کابل USB و استیکر را هم از جعبه آیفون حذف می‌کند

اپل احتمالا کابل USB و استیکر را هم از جعبه آیفون حذف می‌کند

اپل احتمالا جعبه آیفون‌های بعدی را به حدی خالی می‌کند که جز گوشی چیز دیگری در آن نباشد. این شرکت در جدیدترین نظرسنجی خود از کاربران آیفون ۱۲ در مورد حذف کابل شارژ USB-C و سایر متعلقات موجود در جعبه‌ گوشی‌های آیفون سوالاتی را مطرح کرده تا بتواند در مورد حذف این متعلقات تصمیم گیری کند.

اپل قصد دارد از طریق نظرسنجی بداند آیا واقعا کاربران از کابل شارژر، ابزار خارج کردن سیم کارت و استیکرهای موجود در جعبه گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند یا ترجیح می‌دهند چنین متعلقاتی از جعبه محصولات اپل حذف شوند.

کوپرتینویی‌ها پیش از حذف آداپتور شارژر و هدفون نیز با همین رویکرد از کاربران نظرسنجی کرده بودند و درنهایت تصمیم گرفتند ایده خود را به نفع حمایت از محیط زیست عملی کنند.

اپل گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ را بدون آداپتور شارژر و هدفون به بازار عرضه کرد. قضیه به همین جا ختم نشد و به فاصله کوتاهی کوپرتینونشین‌ها از حذف شارژر و هدفون در تمامی گوشی‌های آیفون از جمله آیفون SE، آیفون ۱۱ و آیفون XR خبر دادند.

اپل در جریان رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند جدیدش اعلام کرد که بیش از ۷۰۰ میلیون هدفون و بیش از ۲ میلیارد آداپتور شارژر تاکنون به بازار عرضه کرده که رقم قابل توجهی است. کوپرتینویی‌ها ادعا می‌کنند که هدفش از حذف این لوازم جانبی، با هدف توجه بیشتر به محیط زیست انجام شده، در حالیکه بسیاری این ادعا را باور ندارند و اپل را متهم به کم فروشی می‌کنند.

کوپرتینویی‌ها برنامه‌هایی برای ارتقا فناوری تایید هویت بیومتریک برای نسل آینده گوشی‌های آیفون دنبال می‌کنند. فناوری جدید می‌تواند منجر به یکپارچه سازی فناوری تاچ آیدی زیر نمایشگر منجر شود. به همین منظور اپل در نظر سنجی اخیر علاوه بر مطرح کردن سوالاتی در مورد حذف متعلقات جعبه‌های گوشی‌های هوشمند آیفون، در مورد تجربه کاربری فیس‌آیدی در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نیز از کاربران سوال کردند.

  رهبر انقلاب: با افزایش معرفت جامعه گفتمان‌های انقلابی را تقویت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان