• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اندرو ویگینز بدون داشتن گواهی واکسن، تمام بازی های خانگی را از دست می‌دهد

اندرو ویگینز بدون داشتن گواهی واکسن، تمام بازی های خانگی را از دست می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، NBA درخواست اندرو ویگینز مبنی بر معافیت واکسیناسیون را رد کرد که این موضوع باعث می‌شود تا زمانی که وی شرایط واکسیناسیون سن فرنسیسکو را برآورده نکند، نمی تواند بازی های خانگی را انجام دهد.

این حکم روز جمعه، چند ساعت پس از آنکه نیویورک نیکس اعلام کرد کل فهرست آنها واکسینه شده است، اعلام شد و همه بازیکنان آنها واجد شرایط برای بازی در بازی‌های خانگی خود شدند.

به دلیل مقررات محلی ویروس کرونا در نیویورک و سن فرنسیسکو، نیکس، بروکلین نتز و واریرز ملزم به واکسیناسیون برای بازی در سالن‌های خانه خود هستند مگر اینکه معافیت‌هایی به دلایل پزشکی یا مذهبی ارائه دهند.

ویگینز به دلایل مذهبی به دنبال معافیت از زدن واکسن بود.

“NBA درخواست اندرو ویگینز مبنی بر معافیت مذهبی را از دستور وزارت بهداشت عمومی سن فرنسیسکو مبنی بر الزام واکسیناسیون کووید نوزده برای همه شرکت کنندگان ۱۲ سال به بالا در رویدادهای بزرگ داخل خانه بررسی کرده و رد کرده است.” ویگینز تا زمانی که قوانین واکسیناسیون شهر را اجرا نکند، نمی تواند در بازی های خانگی Warriors بازی کند. ”

دپارتمان بهداشت عمومی سن فرنسیسکو روز جمعه تصریح کرد که برای افراد ۱۲ سال به بالا در تجمعات سرپوشیده، هیچگونه معافیتی وجود نخواهد داشت.

در بیانیه ای آمده است: “طبق دستور فعلی، در صورت عدم واکسیناسیون، افراد نمی‌توانند بدون توجه به دلیلی که واکسینه نشده اند وارد مناطق سرپوشیده شوند و حتی در صورت داشتن معافیت پزشکی یا مذهبی نمی توانند این موقعیت را امتحان کنند.”

بازیکنان واکسینه نشده مجاز به بازی در این فصل هستند، اگرچه NBA گفته است که آنها باید روزانه در تمرین و روزهای سفر و حداقل یک بار – احتمالاً بیشتر – در روزهای بازی مورد آزمایش قرار گیرند، در حالی که بازیکنان کاملاً واکسینه شده تحت آزمایش روزانه قرار نمی گیرند.

  نورما جی‌تورس، نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان: خواستار بازگشت امن و سلامت جمشید شارمهد به خانه هستم

با این حال، نیکس، نت و واریرز به دلیل مقررات محلی خود با قوانین سخت تری روبرو هستند که NBA گفته است تیم ها در مورد باشگاه هایی که از آنها بازدید می کنند اعمال نمی شود.

نیکس اولین تیمی است که اعلام کرد به دستورالعمل خود عمل کرده است.

اسکات پری مدیرعامل این تیم روز جمعه گفت: “با افتخار می گویم که مجموعه‌ی ما – بازیکنان ، مربیان و کارکنان – ۱۰۰ درصد واکسینه شده اند.” “و من فکر می‌کنم این برای بازیکنان ما یک اعتبار محسوب می شود، به ویژه اینکه آنها این موضوع را بسیار جدی و مسئولیت انجام آن را بر عهده گرفتند.”

شان مارکس مدیرعامل نتز در اوایل هفته جاری گفت که هنوز چند بازیکن واجد شرایط نیستند، اما او مطمئن است که همه می‌توانند تا زمان شروع فصل در ۱۹ اکتبر، در مسابقات شرکت کنند.

ویگینز هنوز زمان دارد، زیرا فرمان اجرایی واکسیناسیون در سن فرنسیسکو تا اواسط ماه آینده اجرایی نمی‌شود. اردوهای آموزشی سه شنبه باز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان