انتقال یاغی بایرن مونیخ به بارسلونا غیرممکن است

به نظر می رسد که هرگونه احتمال انتقال دیوید آلابا به بارسلونا را باید منتفی دانست.

دیروز نشریات آلمانی اعلام کردند بایرن مونیخ بعد از مدت ها تلاش برای تمدید قرارداد با دیوید آلابا به توافق نرسیده و او احتمالا در پایان فصل و با انتقالی رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد. در حالی که به نظر می رسید خواسته های مالی بالای دیوید آلابا عامل اصلی این عدم توافق بوده، این ستاره اتریشی در مورد ابعاد دیگر ماجرا صحبت کرده است.

داوید آلابا گفت:« بعد از مکالمه دوم یا سوم در مورد تمدید قرارداد جدید، با من تماس گرفتند و از من سوال شد آیا حاضرم در یک قرارداد معاوضه به تیم دیگری بروم؟ این احتمالا مانند یک سیلی به صورتم بود. من از هنگام شروع مذاکرات قرارداد به دنبال احترام و قدردانی نسبت به خودم بودم و چنین اتفاقی رخ نداد. این اتفاق مربوط به یک سال پیش و مدت ها قبل از شیوع ویروس کرونا بود.»

 

در پی انتشار این اخبار، رسانه های اسپانیایی از احتمال پیوستن آلابا به بارسلونا یا رئال مادرید خبر دادند. هر دو باشگاه سال هاست به دنبال فرصتی برای جذب این ستاره اتریشی هستند.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که شانس انتقال آلابا به بارسا نزدیک به صفر است چرا که این بازیکن دستمزدی ۸ میلیون یورویی خالص در سال می خواهد که با مالیات به ۱۶ میلیون یورو افزایش می یابد و بارسا که این روزها با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است و حتی خطر ورشکستگی بانکی را حس می کند، توان برآورده کردن نیازهای مالی آلابا را ندارد.

  Mexican Senate passes labor overhaul to ensure union freedom

به این ترتیب شانس رئال مادرید برای جذب آلابا افزایش خواهد یافت. آلابا مدافعی چند پسته است و می تواند بسیار به کار رئال بیاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان