• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • انتقاد مگان از گرایش نژادپرستانه در خانواده سلطنتی بریتانیا

انتقاد مگان از گرایش نژادپرستانه در خانواده سلطنتی بریتانیا

اهمیت مصاحبه مگان مارکل، دوشس ساسکس و همسرش شاهزاده هری با فرستنده آمریکایی “سی‌بی‌اس” تنها محدود به خانواده سلطنتی، رسانه‌های بریتانیا و مردم این کشور نمی‌شود. بسیاری از رسانه‌های بین‌الملل نیز گوشه‌هایی از این مصاحبه جنجالی را بازتاب داده‌اند.

مگان در این مصاحبه از “تنهایی مرگبار” خود سخن گفته و حتی به “تمایل خود به خودکشی” اشاره کرده است. دوشس ساسکس در مصاحبه با این فرستنده تلویزیونی آمریکایی گفته است، “زندگی در قصر برای او چنان ملال‌آور و آزاردهنده بوده که بارها به خودکشی فکر کرده است”.

او در بخشی از مصاحبه گفته است که “درباره تمایل خود به خودکشی از دیگر اعضای خانواده سلطنتی طلب یاری کرده است اما این تنها همسر او بوده که به کمک او شتافته است”.

مگان در بخش دیگری از مصاحبه به گرایش‌های نژادپرستانه در خانواده سلطنتی بریتانیا اشاره کرده و بدون آنکه نام کسی را ببرد گفته است که در زمان بارداری “فرد یا افرادی درباره رنگ پوست احتمالی فرزندش گمانه‌زنی کرده و حتی از احتمال سلب لقب شاهزاده برای او سخن گفته بودند”. مادر مگان یک شهروند آمریکایی آفریقایی‌تبار است.

مگان بی آنکه توضیح بیشتری بدهد از تهدید به مرگ خود نیز سخن گفته است. در همین رابطه شاهزاده هری نیز در بخش دیگری از مصاحبه مشترک‌شان با “سی‌بی‌اس” گفته که “از تکرار تاریخ واهمه داشته است”. به نظر می‌رسد که اشاره هری به مرگ مادرش، دایانا بوده است.

هری از رفتار پدرش، شاهزاده چارلز انتقاد کرده و گفته است که “کمک چندانی از او در مقابله با این مشکلات دریافت نکرده و حتی پدرش به تلفن‌های او پاسخ نمی‌داده است”.

  نقش این رژیم غذایی در محافظت از مغز در برابر آلزایمر

مگان و هری خانواده سلطنتی را ترک کرده و برای زندگی به آمریکا، به زادگاه مگان مهاجرت کرده‌اند. آن‌ها در انتظار تولد فرزند دوم خود هستند.

 

منبع: دویچه وله

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان