انتقاد تند ایسکو از زیدان: نمی‌گذارد بازی کنم

ایسکو ستاره رئال مادرید با انتقادی بی‌سابقه از سرمربی‌اش زین الدین زیدان او را متهم کرد که اجازه نمی‌دهد به اندازه‌ای که باید برای رئال بازی کند.

ایسکو ستاره بازی‌ساز رئال مادرید که از کم بازی کردنش برای این تیم ناراضی است در انتقادی بی سابقه به سرمربی‌اش زین الدین زیدان او را متهم کرد که به اندازه‌ای که باید به او بازی نمی‌دهد. ایسکو روی سکوها به هم تیمی هایش مارسلو و مودریچ از زیدان شکایت می کند و این صحبتهای او توسط دوربینهای شبکه مویستار ضبط می شد. ایسکو به مارسلو و ایسکو می گوید زیدان یا او را بازی نمی‌دهد یا در دقیقه ۸۰ به زمین می فرستد.

ایسکو که ملی پوش اسپانیا است در دو بازی اخیر رئال مادرید یعنی پیروزی ۳-۱ در ال کلاسیکو و شکست ۳-۲ مقابل شاختار در لیگ قهرمانان به میدان فرستاده نشد. ایسکوی ۲۸ساله در فصل جاری به ندرت برای رئال در میدان حاضر بوده.

برنامه تلویزیونی ال پارتیدازو در تلویزیون موی استار تصاویری را از بازی ال کلاسیکو پخش کرد که دوربینهای این شبکه از صحبتهای ایسکو با مودریچ و مارسلو درحال صحبت کردن است. ایسکو در این گفتگوها که توسط دوربینها ضبط شده می گوید :” زیدان اگر بخواهد من را تعویض کند و از زمین بیرون بکشد این کار را در دقیقه ۵۰ یا ۶۰ می کند. حتی گاهی بین دو نیمه تعویض می شوم. ولی اگر بخواهد من را به زمین بفرستد این کار را در دقیقه ۸۰ می کند”.

ایسکو بعد از این بازی اما در صحبتهای رسمی خود با این شبکه با اشاره به پیروزی مهم رئال بر بارسلونا در ال کلاسیکو گفته بود: ” پیروزی ما بر بارسلونا نتیجه کار دفاعی عالی تیم بود. این کیفیتی است که ما باید در طول فصل داشته باشیم و حفظش کنیم”.

  بزرگراه 50 امروز به طور کامل برای عموم بازگشایی می‌شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان