• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعتراض ستاره اینتر؛ نمی خواهم نیمکت‌نشین باشم

اعتراض ستاره اینتر؛ نمی خواهم نیمکت‌نشین باشم

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر می گوید که از نیمکت‌نشینی خسته شده و انتظار دارد که در ادامه فصل به او بازی برسد.

در نقل و انتقالات زمستانی گذشته بود که کریستین اریکسن بعد از گذراندن چند فصل فوق‌العاده در تاتنهام، از این تیم انگلیسی جدا شد و به اینتر پیوست تا چالش جدید خود را زیر نظر آنتونیو کونته و در فوتبال ایتالیا تجربه کند.

 

اوضاع برای هافبک دانمارکی در اینتر اصلاً مطابق انتظار پیش نرفته و او در چند ماه اخیر به یک نیمکت نشین محض در نراتزوری تبدیل شده است. اریکسن در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: ” من نمی خواهم در تمام طول فصل روی نیمکت بنشینم. امیدوارم که این هدف مربی و باشگاه نباشد. فصل بسیار شلوغ خواهد بود و بازی های زیادی در تقویم وجود دارد بنابراین من انتظار دارم که به بازی گرفته شوم. نیمکت نشینی هرگز اتفاق خوبی نیست و با افزایش تجربه تحمل آن نیز دشوار تر از قبل می شود.”

 

اریکسن در ادامه گفت: ” انتظارات زیادی از من وجود دارد و هواداران فکر می‌کردند که می‌توانم در هر بازی تفاوت را رقم بزنم اما این اتفاق رخ نداده است. بعد از قرنطینه با برخی فراز و نشیب ها روبرو شدم. البته بعد از ورود به اینتر شرایط خوبی را تجربه کردم اما حالا زندگی جدیدی را تجربه می کنم.”

 

اریکسن درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از اینتر مطرح شده بود نیز گفت: ” هیچ چیز عینی و واقعی در این‌باره وجود نداشت. من به گمانه زنی رسانه ها عادت کرده ام اما نمی توانم بگویم که کدام یک از آن ها درست است و کدام یک دروغ.”

  در 2 دقیقه از پی اس جی اخراجم کردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان