• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر اولیور کان درباره‌ی شکست بایرن مونیخ در مقابل ویارئال

اظهار نظر اولیور کان درباره‌ی شکست بایرن مونیخ در مقابل ویارئال

پیام جوان:‌ به گزارش “ورزش سه”، ماه گذشته بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا با توجه به برتری ۱-۰ نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی ۲-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را کسب کند.

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۵۲ توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که برخلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه ۸۸ گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد. ویارئال در نیمه نهایی اما با دو شکست از لیورپول نتوانست به فینال راه یابد.

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن هنوز حذف تیمش برابر ویارئال را باور ندارد: «شکست مقابل ویارئال هنوز هم مرا آزار می دهد. وقتی برای تماشای بازی لیورپول و ویارئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جلوی تلویزیون نشستم، با خودم می گفتم که ما الان می توانستیم مقابل لیورپول بازی کنیم. همین احساس زمان بازی نهایی نیز در من خواهد بود.»

کان ادامه داد: «چنین چیزی در ذهن بازیکنان ما نیز وجود دارد و آنها را تحریک می کند. یک چیز واضح است، تمام رقبا فصل آینده نیز همه چیز را دوباره امتحان خواهند کرد تا ما را از موفقیت باز دارند. خوشبختانه امسال یک بار دیگر اجازه ندادیم تیمی در بوندسلیگا بالاتر از ما قرار بگیرد و قهرمان شدیم. هر شکست و ناکامی، در نهایت بایرن را قوی‌تر می کند.»

  کریستیانو رونالدو باید برای اولین بار خودش را برای فصلی بدون حضور در لیگ قهرمانان آماده کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان