• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اشتباه یوونتوس در جذب رونالدو

اشتباه یوونتوس در جذب رونالدو

کریستیانو رونالدو تابستان ۲۰۱۸ از رئال با قراردادی به ارزش ۱۱۲ میلیون یورو راهی یوونتوس شد. در دو فصل گذشته او دو قهرمانی سری آ را با بیانکونری کسب کرده است.

رونالدو فصل جاری در ۲۸ بازی در همه رقابت ها توانسته ۲۵ گل به ثمر برساند و با ۱۸ گل صدرنشین جدول گلزنان سری آ محسوب می شود. رونالد همچنان رهبر پروژه یوونتوس برای رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ است؛ جامی که از ۱۹۹۶ دیگر نتوانست آن را به دست بیاورد.

آنتونیو کاسانو منتقد همیشگی کریستیانو رونالدو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت، بار دیگر به فوق ستاره پرتغالی تاخت و انتقال او را شکست خورده عنوان کرد:« یوونتوس رونالدو را برای فتح لیگ قهرمانان جذب کرد اما عملا در دو فصل گذشته نتوانسته حتی به نیمه نهایی برسد. با رونالدو عملکرد یوونتوس در اروپا تفاوتی با گذشته نکرده است. یووه بدون رونالدو هم می توانست در دو فصل اخیر، بی دردسر فاتح اسکودتو شود.»

کاسانو ادامه داد:« پروژه یوونتوس به نظر اشتباه است. در ۱۲۰ سال گذشته یوونتوس همیشه عاشق موفقیت به هر قیمتی بوده ولی با انتخاب مائوریتزیو ساری و سپس پیرلو به عنوان مربی، به دنبال تغییر سبک بودند و هستند. یووه حالا می خواهد زیبا بازی کند و قهرمان شود و در چنین شرایطی رونالدو با ایده های پیرلو هماهنگ نیست.
رونالدو همچنان گل خواهد زد و همه این را می دانیم. او شاید در زمین بنشیند و گل هم بزند؛ چون راه گل زدن را خوب بلد است. رونالدو از چپ به سمت دروازه می آید و با پای راست توپ را درون دروازه جا می دهد اما پیرلو سبک بازی دیگری را از تیمش می خواهد که رونالدو کمتر مشارکتی در آن دارد. اگر امسال هم یووه قهرمان چمپیونزلیگ نشود، انتقال رونالدو را قطعا باید یک ناکامی مطلق لقب داد.»

  سردار آزمون در پرونده جنجالی خود در روسیه درخواست تجدیدنظر داد

ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان