• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اشتباهی عجیب پائولو سوزا، سرمربی تیم ملی لهستان در دیدار این تیم برابر مجارستان

اشتباهی عجیب پائولو سوزا، سرمربی تیم ملی لهستان در دیدار این تیم برابر مجارستان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم ملی لهستان در حالی آخرین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را برابر مجارستان انجام داد که سوزا تصمیم گرفته بود به بازیکنان اصلی‌ تیمش استراحت دهد.

اما این ایده چندان خوبی نبود و لهستان در غیاب ستاره‌های خود موفق به پیروزی در این بازی نشده و در نهایت با نتیجه ۱-۲ برابر مجارستان شکست خورد.

پائولو سوزا فکر می‌کرد که همه چیز آماده است و نتیجه این بازی تاثیر خاصی در سرنوشت تیم ملی لهستان نخواهد داشت اما او در اشتباه بود.

با توجه به قوانین فیفا، شش تیمی که بیشترین امتیاز را در رده دوم هر گروه به دست آورده بودند میزبان تک دیدار نیمه نهایی پلی آف خواهند بود و چهار تیم دیگر به علاوه دو تیم از لیگ ملت‌های اروپا در این بازی مهمان هستند.

همین قانون باعث شد که لهستان با تنها یک امتیاز کمتر جز تیم‌های ششم به بعد قرار بگیرد و اگر در بازی با مجارستان موفق به کسب نتیجه مساوی هم می‌شد، شانس حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیار بیشتر بود.

حالا بعضی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که چند نفر از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال لهستان به شدت از این موضوع عصبانی شده و خواهان اخراج سوزا از روی نیمکت تیم ملی این کشور هستند.

این در حالی است که سزاری کولشا، رییس فدراسیون فوتبال لهستان، تصمیم آخر را می‌گیرد و پیش از این بارها از سوزا حمایت کرده است. او قصد دارد به این مربی اجازه دهد که در مسابقات پلی آف نیز هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشته باشد.

  نگاهی به ارزش تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان