• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استیون جرارد رسماً هدایت باشگاه استون ویلا را برعهده گرفت

استیون جرارد رسماً هدایت باشگاه استون ویلا را برعهده گرفت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در روزهای گذشته شایعات درباره بازگشت استیون جرارد به لیگ برتر انگلیس و قبول هدایت استون ویلا توسط این سرمربی اوج گرفت و نهایتاً دقایقی پیش این اتفاق رنگ و غیر رسمی به خود گرفت.

اسطوره باشگاه لیورپول فصل گذشته با گلاسکو رنجرز به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اسکاتلند دست یافته بود. نکته جالب اینکه این قهرمانی بدون پذیرش شکست حاصل شده بود که باعث شد ارزش کار استیون جرارد دو چندان شود.

جرارد که در زمان بازی دوران فوق العاده ای را در لیورپول و تیم ملی انگلیس پشت سر گذاشته بود در سال ۲۰۱۸ و بعد از اینکه مدتی را در آکادمی باشگاه لیورپول پشت سر گذاشت، هدایت رنجرز را برعهده گرفت.

نهایتا اما همانطور که گفته شد استیون‌جرارد دقایقی پیش رسما به عنوان سرمربی جدید استون ویلا انتخاب شد و در ادامه فصل هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. استون ویلا در حال حاضر در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که با آمدن استیون جرارد در ادامه لیگ برتر روزهای بهتری را تجربه کنند.

جرارد ضمن ابراز خوشحالی بابت انتخاب به عنوان سرمربی جدید استون ویلا گفت: ” استون ویلا باشگاهی با تاریخ و سنت غنی در فوتبال انگلیس است و من بسیار مفتخرم که سرمربی جدید آن شدم. در صحبت هایم با اعضای هیئت مدیره مشخص بود که برنامه‌های آنها چقدر بلند پروازانه است و من مشتاقانه منتظر به کمک به آنها هستم تا به اهدافشان برسند.

همچنین می خواهم از همه افرادی که با باشگاه گلاسکو رنجرز در ارتباط هستند، بابت اینکه فرصت حضور در این باشگاه نمادین را به من دادند تشکر کنم. کمک به آنها برای رکوردشکنی و کسب ۵۵ امین قهرمانی همیشه در قلب من جایگاه ویژه ای خواهد داشت. برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم.”

  شانس بالای استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری لیدز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان