• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استقبال کلوپ از بازی یونایتد: سعی می‌کنم لذت ببرم

استقبال کلوپ از بازی یونایتد: سعی می‌کنم لذت ببرم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، لیورپول شب گذشته در بازی دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا اسپارتاپراگ را ۶-۱ شکست داد و راه دور بعدی شد.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار شد و لیورپول در دور بعدی باید مقابل آتالانتا به میدان برود.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی مقابل منچستریونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: “ما قبلا در خانه آتالانتا بازی کرده‌ایم. از آن زمان تاکنون ۵۰۰ بازی می‌‌گذرد اما مطمئنم که ساختار مشابهی دارند، به خوبی هماهنگ هستند و بازی در برابر آن دشوار است. انتظار حریف آسانی را نداشتم و واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم. بیایید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. آن‌ها بسیار مستحکم هستند.”

دعوت شدن جو گومز به تیم ملی انگلیس؟

فکر نمی‌کنم تاثیر زیادی داشته باشم، اما او کاملا شایسته این دعوت است. او استثنایی بوده و بدون او قطعاً در جایی که در حال حاضر هستیم، نبودیم. در چهره‌اش دیدم که خیلی خوشحال است. خبر خوبی بود. امیدوارم او سالم برگردد و بتواند بقیه فصل را بازی کند.”

وضعیت مصدومان؟

محمد صلاح قطعا برای یکشنبه آماده است. ابراهیما کوناته امروز تمرین نکرده، باید ببینیم که آیا او فردا می‌تواند تمرین کند یا خیر. بابی کلارک مقداری تورم دارد، رایان گراونبرخ امروز تمرین کرد بنابراین او آماده است. بقیه مصدومان هم بعد از فیفادی در دسترس هستند.

بازی مقابل یونایتد؟

ما می‌توانیم ۹ هزار تماشاگر در این بازی داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم آماده این بازی شویم. باز هم شرایطی داریم که پنجشنبه بازی کرده‌ایم و باید آن را مدیریت کنیم. یونایتد یک هفته کامل فرصت داشته تا آماده شود. اریک تن هاخ می‌داند که چگونه بازی کند، بنابراین او برخی از چالش‌ها را ترتیب می‌دهد، اما به هر حال ما باید آن را تحمل کنیم. تا جایی که ممکن است، از این بازی‌ها لذت می‌برم.

  مارکوس رشفورد، رونالدوی جدید یونایتد

وضعیت یونایتد؟

من چیز زیادی در مورد فصل آن‌ها نمی‌دانم اما بازی‌های خوب، کیفیت و همینطور مشکلات مصدومیت زیادی از آن‌ها دیدم. شاید راسموس هویلوند دوباره در دسترس باشد؟ آرون ون بیساکا به بازگشت نزدیک است. این یک بازی خانگی برای آن‌هاست و سعی می‌کنیم به بهترین شکل به زمین برویم. ممکن است برخی کارها را متفاوت انجام دهیم.

محمد صلاح؟

او دیشب چند گل زد؟ استثنایی بود. صلاح کیفیت بی نظیری دارد. از او بپرسید که مقابل منچستریونایتد چه چیزی را دوست دارد، اما هر چه بیشتر در مورد آن صحبت کنیم، احتمال وقوع آن کمتر می‌شود، بنابراین من دوست ندارم زیاد صحبت کنم. صلاح بازیکنی باورنکردنی است. بازیکنان بدون او خوب کار کردند، اما بهتر است او را در کنار زمین داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان