• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آینده‌ی ارلینگ هالند در هاله ای از ابهام

آینده‌ی ارلینگ هالند در هاله ای از ابهام

پیام جوان:‌ به گزارش “ورزش سه”، باشگاه چلسی می خواهد در تابستان امسال ارلینگ هالند مهاجم دورتموند را جذب کند و البته تیم‌هایی چون منچسترسیتی و یونایتد نیز با جدیت پروسه انتقال این ستاره ۲۱ ساله و نروژی را دنبال می‌کنند. اما نشریه استاندارد در گزارشی مدعی شد که اخبار حاکی از تمایل ارلینگ هالند به انتقال به لالیگا است و به نظر می‌رسد تجربه نه‌چندان خوب ستاره‌های بوندس‌لیگایی در لیگ برتر در فصول اخیر، این بازیکن را مجاب به انتقال به لالیگا کرده است.

بازیکنانی چون جیدون سانچو در منچستریونایتد، یا کای هاورتز و تیمو ورنر در چلسی هرگز قادر به تکرار دوران درخشان خود در بوندس‌لیگا نبوده و هنوز نتوانسته‌اند با شرایط بازی کردن در لیگ برتر کنار بیایند. این در حالیست که هر سه این بازیکنان در آلمان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، اما فوتبال بسته و فشرده در انگلیس و حضور مربیان بزرگ و بازیکنان باکیفیت، اجازه تکرار آن روزهای طلایی را از هاورتز، سانچو و هالند گرفته است.
هم‌چنین به‌عنوان مثال بازیکن گران‌قیمتی مانند روملو لوکاکو نیز در ماه‌های ابتدایی حضور خود در چلسی هنوز قادر به تکرار روند گلزنی‌های خود در اینتر نبوده و در دام مدافعان سخت‌کوش لیگ برتری گرفتار شده است.

البته مشکل اینجاست که رئال مادرید با توجه به تلاش برای خرید کیلیان امباپه، در این مقطع قادر به جذب همزمان ارلینگ هالند نیست و بارسلونا نیز از نظر مالی به استانداردهای لازم برای خرید این ستاره آینده‌دار نرسیده است. به همین دلیل احتمال ماندن ارلینگ هالند در دورتموند برای یک فصل دیگر و انتقال در تابستان سال ۲۰۲۳ نیز برای این بازیکن وجود دارد.

  احتمال عدم حضور مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل عراق

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان