• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گواردیولا: قهرمانی در هر چهار جام واقع بینانه نیست

گواردیولا: قهرمانی در هر چهار جام واقع بینانه نیست

منچستر سیتی در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. تیم پپ گواردیولا که در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی با دو گل مقابل مونشن‌گلادباخ به پیروزی رسید فردا شب مسابقه برگشت را برگزار خواهد کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از این بازی گفت: ” تا به حال هیچ تیمی در انگلیس نتوانسته به چهار قهرمانی در یک فصل دست پیدا کند. بازیکنان منچسترسیتی باید آگاه باشند وقتی در چنین تیمی بازی می کنند به طور قطع پس از شکست با واکنش‌های خوبی روبرو نخواهد شد. بازیکنان باید فقط به پیروزی فکر کنند اما در عین حال کسب چهار جام در یک فصل امری واقع گرایانه نیست. البته نمی دانیم که تا پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد اما در شرایط عادی شاهد چنین مسئله ای نخواهیم بود چرا که پیش از این نیز این اتفاق نیفتاده است.

در مقطع کنونی تمام تمرکز ما این است که در مسابقه فردا برای مونشن گلادباخ به پیروزی برسیم و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شویم. در حال حاضر من بدترین تیم را در اختیار دارم چرا که در فصول گذشته ما به جام ها رسیده بودیم اما تا اینجای فصل این اتفاق رخ نداده است.”

دیدار برابر گلادباخ: ” مسابقه فردا با دو گل به سود ما آغاز می‌شود اما باید بدانیم که این یک بازی جدید است. کاملا از توانایی‌های مونشن‌گلادباخ آگاه هستیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند اما تا به اینجا نتایج مناسبی به دست نیاورده‌اند. مسابقه فردا برای آنها حکم فینال را دارد چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند.”

  دلیل عجیب بارسلونا برای فروش لوئیس سوارز

ناراحتی رحیم استرلینگ از نیمکت نشینی: ” این مسئله که وقتی در ترکیب قرار نمی گیرد ناراحت باشد امری کاملاً طبیعی است و من هم منتظر نیستم که ببینم او از این اتفاق خوشحال می شود. این مسئله‌ای است که از زمان شروع فوتبال وجود داشته است.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان