«کارل پی»، هم‌بنیانگذار وان پلاس از این شرکت جدا شد

«کارل پی»، هم بنیانگذار وان پلاس که نقش مهمی در توسعه جهانی برند وان پلاس برعهده داشت، پیش از فرا رسیدن رویداد رونمایی وان پلاس ۸T با این شرکت قطع همکاری کرد. هنوز مشخص نیست که کارل پی اخراج شده یا به صورت توافقی استعفا داده است.

وان پلاس در سال ۲۰۱۳، توسط «پیت لاو» و کارل پی، کارخود را آغاز کرد. پیت لاو یکی از سهامداران اصلی اوپو، وان پلاس و ریلمی است. کارل پی و پیت لاو پیش از تاسیس وان پلاس، در اوپو با یکدیگر همکار بودند. کارل پی حتی سابقه حضور در نوکیا را دارد و مدتی نیز در سامسونگ فعالیت داشته است.

کارل پی ۳۱ ساله، معمولا سخنران اصلی رویدادهای رونمایی وان پلاس است و به دلیل تعامل خوب با کاربران، شناخت خوبی نسبت به نیازهای آنها نیز دارد. کارل پی نقش مهمی در توسعه جهانی برند وان پلاس ایفا کرده و به نوعی چهره بیرونی شرکت محسوب می‌شود. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که کارل پی اخراج شده یا با توافق دوطرفه شرکت را ترک کرده اما به نظر می‌رسد قصد دارد کسب و کار خودش را راه اندازی کند که احتمالا در زمینه سخت افزاری خواهد بود.

کاربری به نام « JonSigur» در «ردیت» مدعی افشای متنی مربوط به شرکت وان پلاس شده است. براساس این متن «امیلی دای» به جای کارل پی قرار است تصدی برخی امور از جمله مسئولیت واحد «OnePlus Nord» را برعهده بگیرد.

 

در متن فایل، به این موضوع نیز اشاره که امیلی دای، مدیرعامل وان پلاس هند خواهد شد و موظف است گزارش‌های خود را به مدیرعامل اصلی وان پلاس یعنی «پیت لاو» ارائه دهد.

  خسارت گردباد به ۳۵ خانه در گرمی اردبیل

وان پلاس سعی می‌کند تا گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار یا حتی ارزان‌تر به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد از ابتدای موج همه گیری کرونا نیز توانسته در بازار هدف مورد نظر خودش، تا حدی این هدف را محقق سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان