• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیش بینی رشد قابل توجه برای شیبا اینو پس از پشت سر گذاشتن روند نزولی گذشته

پیش بینی رشد قابل توجه برای شیبا اینو پس از پشت سر گذاشتن روند نزولی گذشته

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از کوین‌تلگراف، با کاهش تمایل معامله‌گران به رمزارز شیبا اینو، این رمزارز در تاریخ ۲۴نوامبر همچنان به افت خود ادامه داد. معامله‌گران خرد در اوایل سال جاری به رشد ۵۳۵درصدی این رمزارز و دستیابی آن به رکورد قیمتی ۰.۰۰۰۰۸۸۵۴دلار کمک کردند.

شیبا اینو پس از صعود به بالاترین قیمت خود در تاریخ ۲۸اکتبر، افت نزدیک به ۶۰درصدی تجربه کرده است. این موضوع منجر به کاهش شدید معاملات این رمزارز در بایننس شد که تضعیف علاقه سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد.

از این رو، ارزش بازار شیبا اینو از ۲۸.۳۱میلیارد دلار، تنها در پنج روز به ۲۱.۳۰میلیارد دلار کاهش یافت.

داده‌های جستجوی کلمات کلیدی گوگل نشان می‌دهد که علاقه به بازارهای رمزارز شیبا اینو در حال کاهش است. امتیاز آن در بازه زمانی ۱۲ماهه از ۱۰۰ به ۲۰ سقوط کرده که با اصلاح قیمتی ۶۰درصدی شیبا اینو دور از انتظار نیست.

فروش بیشتر در راه است؟

آخرین دوره فروش در بازار شیبا اینو، باعث سقوط قیمت این رمزارز به زیر خط حمایتی حیاتی شد و احتمال آن را برای افت بیشتر، افزایش داد.

به نظر می‌رسد که آخرین قیمت شیبا اینو، خط ۰.۶۱۸ فیبوناچی در کانال ۰.۰۰۰۰۳۷۹۲ را به عنوان سطح حمایتی کوتاه مدت آزمایش کرده است. بازگشت به کف قیمت مذکور، احتمال آزمایش کانال ۰.۰۰۰۰۴۷۷۳دلار به عنوان سطح مقاومتی افزایش داد.

  رئیس سازمان برنامه و بودجه: فاصله آماری بین بانک مرکزی و مرکز آمار، مشروعیت‌ها را زیر سوال می‌برد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان