پاسخ گواردیولا به مورینیو: شاید ژوزه دکتر باشد

پپ گواردیولا به ادعای جنجالی مورینیو درباره رحیم استرلینگ ستاره تیمش واکنش نشان داد و با طعنه به خبرنگاران گفت: ” شاید مورینیو دکتر است”.

بعد از آنکه ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار امروز تیمش با منچسترسیتی در لیگ برتر جزیره، در ادعایی جنجالی مدعی شد منچسترسیتی بر روی گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس فشار آورده تا رحیم استرلینگ ستاره سیتی را زودتر از سایر بازیکنان تیم ملی آزاد کند تا او بتواند پیش از بازی امروز مقابل تاتنهام با تیم باشگاهی‌اش تمرین کند. پپ گواردیولا سرمربی سیتی نسبت به این ادعای مورینیو واکنشی طعنه‌آمیز نشان داد.

این دو مربی بزرگ امروز در حالی در استادیوم تاتنهام به مصاف هم می روند که پپ اخیراً قرارداد دو ساله جدیدی با سیتی امضا کرده و مورینیو هم یک سالگی مربی‌گری در تاتنهام را جشن گرفته است. مورینیو تا کنون چندین بار با صحبتهای خود علیه گواردیولا او را عصبانی کرده است. در ماجرای اخیر او تیم گواردیولا را به شبیه‌سازی برای خطا گرفتن از داور متهم کرده و سپس متهم شان کرد که برای در اختیار داشتن رحیم استرلینگ به تیم ملی فشار آورده اند.

اما گواردیولا به سرعت به ادعای مورینیو واکنش نشان داد و گفت: ” مورینیو باید پیش دکترهای تیم ملی انگلیس و پزشکان منچسترسیتی برود. او باید پیش این پزشک‌ها برود مگر اینکه خودش دکتر باشد. نمی دانم”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: ” ببینید‌، درباره ژوزه دیگر به سوالی جواب نمی‌دهم. این مساله دکتر را هم گفتم چون او ما را به چیزی متهم کرده بود که واقعیت نداشت. پس درباره مسائل دیگر هم جواب همین است که او باید با پزشک‌ها صحبت کند. دیگر از این سوالها نپرسید چون من تقریباً ۵۰ ساله شده ام و دیگر آنقدر سن دارم که متوجه باشم”.

  The Latest: Venezuelan ambassador rebukes Spain

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان