• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هدف یوونتوس همچنان فتح اسکودتو است

هدف یوونتوس همچنان فتح اسکودتو است

یوونتوس نتوانست شکست دور رفت برابر پورتو را جبران کند و در نهایت با قبول شکست برابر این تیم از لیگ قهرمانان حذف شد. در سری آ نیز یوونتوس با یک بازی کمتر از اینتر ۲۰ امتیاز کمتر از این تیم گرفته و شرایط دشواری برای تکرار قهرمانی خود دارد. الکس ساندرو در مصاحبه ای مدعی شد هدف یوونتوس تا پایان فصل کسب پیروزی در تمام بازی های باقیمانده خواهد بود.

الکس ساندرو گفت: ما سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و برای پیروزی در تمام بازی های پیش رو تلاش خواهیم کرد. این هدف ما از ابتدای فصل بوده و ذهنیت ما تغییر نکرده است. ما همیشه روی قهرمانی در لیگ تمرکز می کنیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و علاوه بر کوپا ایتالیا، تلاش یوونتوس ارائه نمایشی خوب و کسب پیروزی در تمامی رقابت های باقی مانده است.

حذف از لیگ قهرمانان؟ ما از نتیجه ناامید شدیم و بزرگترین اشتباه ما سبک بازی و رویارویی با اتفاقات دیدار برابر پورتو بود. در بازی رفت هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی را بد شروع کردیم. دقیقا در آن لحظات که شرایط مسابقه آسان به نظر می رسد باید بهتر عمل کنید حتی اگر حملات حریف به نظر خطرناک نباشد هم ممکن است دروازه شما باز شود و این روند منجر به شکست خواهد شد. هر توپ و موقعیتی مهم است و هر اتفاقی می تواند بازی و فصل ما را تغییر دهد. ما از این نظر باید پیشرفت کنیم.

  اولین پیروزی تیم اولیشتن با حضور میثم صالحی در لیگ والیبال لهستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان