• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نگرانی بابت وضعیت رونالدینیو پس از مرگ مادرش

نگرانی بابت وضعیت رونالدینیو پس از مرگ مادرش

زندگی رونالدینیو همیشه بر دو پایه استوار بوده است: فوتبال و مهمانی ها. درست است که بازیکن سابق بارسلونا یکی از بزرگترین استعدادهایی است که تاکنون در زمین فوتبال دیده شده است و همچنین او به دلیل برگزاری جشن های مختلف در برزیل شناخته می شود، اما اکنون وضعیت او کمی نسبت به قبل متفاوت تر است.

این فوق ستاره برزیلی که طی سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ بهترین سالهای فوتبالی اش را پشت سر گذاشت و با بارسلونا به جام های متعددی رسید، همیشه به خاطر بازیگوشی هایش زبانزد خاص و عام بود و اینکه او در بارسلونا نیز شب هایش را با برگزاری جشن های مختلف می گذراند. زندگی رونالدینیو همیشه اینگونه بوده است ولی اکنون اتفاقاتی در زندگی شخصی او رخ داده که سبب نگرانی هایی برای علاقه مندان به او شده است.

روزنامه “Globo Extra” با استناد به دوستان نزدیک ستاره سابق بارسلونا و میلان گفت که سبک زندگی او بسیار بد شده و به دلیل نبود مادرش در حالت افسردگی قرار دارد و افراط و تفریط در زندگی او افزایش یافته است. یکی از دوستان این فوق ستاره برزیلی گفت که او روزانه جشن و مهمانی به پا می کند و روز خود را در مستی می گذراند و او از صبح زود شروع به نوشیدن الکل می کند و این کار او تا روز بعد قطع نمی شود.

یکی از دوستان نزدیک رونالدینیو توضیح داد که این روش همیشگی زندگی رونالدینیو بود، اما سرعت ماجرا پس از مرگ مادرش و پس از بازگشت وی به برزیل پس از پایان حکم زندان در پاراگوئه بالا گرفت. دوست وی که با روزنامه “Globo Extra” صحبت می کرد اظهار داشت که رونالدینیو در محاصره دوستان بدی است که از قلب مهربان او سو استفاده می کنند و آنها به طور مرتب مهمانی هایی را برای او برگزار می کنند که نوشیدنی های الکی زیادی در آن وجود دارد و ممکن است به سلامتی رونالدینیو آسیب برساند.

  تیم داوری دیدار دو تیم ملی فوتبال لبنان و ایران

میگلینا الویی آدیس دوس سانتوس مادر رونالدینیو که ۷۱ ساله بود، بر اثر ابتلا به ویروس COVID-19 درگذشت. مادر این ستاره از ماه دسامبر در یک بخش مراقبت های ویژه در شهر پورتو آلگره با این بیماری جنگید. با این حال، مادر رونالدینیو موفق به شکست کرونا نشد و جانش را از دست داد. ملی پوش سابق برزیل کاملا تحت تأثیر فوت مادرش قرار گرفته است و چندین پست را در شبکه های اجتماعی خود به او اختصاص داد.

به گفته Diario Extra، سبک زندگی رونالدینیو هنگامی که سال گذشته به دلیل استفاده از گذرنامه های جعلی در پاراگوئه دستگیر شد، باعث نگرانی محافل داخلی شد. او مدتی را در زندانی در کشور پاراگوئه گذراند. با این حال، آنها از دست دادن مادرش را عامل بدحالی کنونی این فوق ستاره برزیلی می دانند که زندگی خود را در مهمانی ها و افراط و تفریط غرق کرده است. آنچه بیشتر باعث نگرانی دوستان و خانواده بازیکن سابق پاری سن ژرمن، بارسلونا و میلان می شود، مصرف بیش از حد مشروبات الکلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان