نامزد ریاست بارسا: الان وقت خرید نیمار نیست

آگوستی بندیتو نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که به زودی در انتخابات این باشگاه شرکت می کند می گوید در صورت پیروزی اولین اقدامش استخدام مونچی مدیر ورزشی باشگاه سویا است. بندیتو می گوید از مونچی خواهد خواست در اولین قدم سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه را اصلاح کند. آگوستی بندیتو همچنین می گوید نسبت به ماندگار بودن مسی در نوکمپ مشکوک است.

بدنیتو که از متحدین قدیمی لاپورتا در باشگاه بارسلونا بوده حالا به رقیب او در انتخابات پیش رو تبیدل شده است. بندیتو البته پیش از این هم دو بار در انتخابات ریاست باشگاه شرکت کرده و موفق نشده است. اما بندیتو می گوید امیدوار است که امسال طلسم او شکسته شده و ریاست باشگاه را به عهده بگیرد.

این نامزد انتخابات ریاست بارسا به گل گفت:” ما در سال ۲۰۱۵ چند بار با کومان دیدار کردیم و من معتقدم او ایده هایی عالی دارد و تا چند سال آینده سکان هدایت بارسا را به عهده خواهد داشت. در مورد مدیریت ورزشی هم باید بگویم که ما بلافاصله با مونچی همکاری خواهیم کرد. ما با مونچی هم صحبت کرده ایم. به نظر من او یکی از سه مدیر ورزشی برتر دنیا است و اضافه شدنش به باشگاه فوق العاده خواهد بود. من اگر رئیس باشگاه بشوم اولین کارم استخدام مونچی خواهد بود”.

بندیتو درباره نیمار و بازگشت او به بارسا گفت:” نیمار؟ باید ببینیم شرایط کرونا چه می شود. ولی من مطمئن نیستم او در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ با پیوستن به بارسا موافقت کند. به نظرم الان شرایط مناسبی برای خرید چنین بایکنانی نیست و فکر نمی کنم قطری ها اجازه بدهند او از تیم شان برود”.

  Thailand’s king appoints his consort as queen

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان