• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مالدینی: تیم جوان ما به رهبری مثل زلاتان نیاز دارد

مالدینی: تیم جوان ما به رهبری مثل زلاتان نیاز دارد

پائولو مالدینی می گوید که تمدید قرارداد زلاتان تنها به خود او بستگی دارد. ایبرا در ۱۱ بازی خود برای میلان در سری آ در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده است و نقشی پررنگ در صدرنشینی روسونری در جدول سری آ داشته.

قرارداد ستاره سوئدی با میلان در پایان فصل به اتمام می رسد. میلان همچنین در پایان این فصل به انتهای قرارداد خود با جیان لوییجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو خواهد رسید.

پائولو مالدینی در این رابطه گفت: “ما یکی از جوان‌ترین تیم های حاضر در اروپا هستیم و نیاز به رهبری مانند ابراهیموویچ داریم.

ما در سال ۲۰۱۸ با او که در آن زمان در ال ای گلکسی بازی می کرد قرارداد بستیم و او به ما گفت که تمدید قرارداد به شرایط بدنی او بستگی خواهد داشت، اما اگر او همچنان به همین منوال ادامه دهد، نم یدانم چرا باید تصمیم بگیرد که دیگر بازی نکند.

ما سه بازیکن داریم که قراردادشان در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و داریم روی این موضوع کار می کنیم. باید هر دو طرف برای ادامه همکاری راضی باشند. اینها فوتبالیست هایی حرفه ای هستند و تنها به بازی فکردن فکر می کنند. من امیدوارم که خیلی زود به توافق برسیم.”

مالدینی در تابستان سال ۲۰۱۹ به مادرید سفر کرد تا با تئو هرناندز از رئال مادرید قرارداد امضا کند.

اسطوره میلان در باره این بازیکن افزود: “وقتی او را دیدم متوجه شدم که فرد بسیار معقولی است. هدف او این است که یکی از سه نفر برتر جهان در پست خود باشد و در تیم ملی فرانسه نیز به بازیکنی ثابت تبدیل شود.”

  ژوزه مورینیو فعلا قصد ندارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان