• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیونل مسی برای انتقام می آید

لیونل مسی برای انتقام می آید

سال جدید برای لیونل مسی بسیار خوب آغاز شده بود و او در دو بازی ابتدایی موفق به ثبت دبل شد، اما مسی در ادامه دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر سوسیداد را به علت مصدومیت از دست داده و در دیدار فینال نیز بعد از ضربه به آسیره ویالیبره، بازیکنان بیلبائو در دقیقه ۱۲۰ با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین اخراج شد.

اگرچه در ابتدا شایعاتی حتی در مورد احتمال محرومیت ۱۲ جلسه ای لیونل مسی نیز منتشر شده بود، اما در نهایت کمیته انضباطی اسپانیای به او تخفیف داده و محرومیت دو جلسه را برای کاپیتان بارسلونا در نظر گرفت. با این حکم مسی فقط بازی مقابل کورنیا در یک شانزدهم کوپا دل ری و الچه در لالیگا را از دست خواهد داد و از تاریخ ۳۱ ژانویه می تواند دوباره در ترکیب بارسلونا حضور یابد.

اما جالب اینجاست بارسلونا در این روز و رقابت های لالیگا در استادیوم نوکمپ پذیرای بیلبائو خواهد بود و لیونل مسی خیلی زود فرصت دارد انتقام شکست در فینال سوپرکاپ و البته اخراج خود را بگیرد. مسی چند وقت پیش و در سن مامس بالاخره طلسم گلزنی به بیلبائو در خانه اش را شکست و دروازه این تیم را باز کرد. بعد از دو هفته استراحت، لیونل مسی می تواند در روز پایانی اولین ماه سال، خاطره تلخ فینال سوپرکاپ را به دست فراموشی بسپارد.

 

  تیم واترپلو جوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، عنوان دوم این مسابقات را از آن خود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان