عابدزاده: انرژی جدیدی به تیم ملی اضافه شده

امیر عابدزاده می‌گوید اردوی خوبی در روزهای اخیر برگزار شده و رفته رفته تیم می‌تواند آماده از سرگیری بازی های مقدماتی جام جهانی شود.

امیر عابدزاده که یکی از سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی به همراه رشید مظاهری و پیام نیازمند است، در رابطه با اردویی که تیم ملی با اسکوچیچ برای اولین مرتبه برگزار کرد، گفت: اردوی خیلی خوبی بود. هر چند نتوانستیم با مالی بازی کنیم که می توانست محک خیلی خوبی برای ما باشد ولی در مجموع اردوی خوبی بود. تمرینات حساب شده پرفشاری داشتیم و امیدوارم بتوانیم در فیفادی بعدی بهتر از این هم کار کنیم و خودمان را آماده تر کنیم.

او سپس در مورد اردوی ترکیه بیان کرد: زمین تمرین، آب و هوا و همه چیز خوب بود. گرچه کوتاه بود ولی خوب بود. در ازبکستان هم تمرین خوبی داشتیم.

دروازه بان تیم ماریتیمو در مورد کیفیت گلر تیم ملی و همینطور دراگان اسکوچیچ توضیح داد: مربی گلرهای تیم ملی خیلی شاداب است. تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. با همه دروازه بان ها رفتار خوبی داشت و احساس صمیمانه ای به او داریم. تمرینات آقای اسکوچیچ هم خیلی خوب بود. برای هر بازیکنی برنامه دارد. خیلی با جزئیات تمرینات را برنامه ریزی می کند و فکر می کنم یک انرژی جدید در تیم ملی به وجود آمده است.

 

  آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «شهرک اکباتان» برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان