• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زیدان: هالند یا امباپه؟ از بازی امباپه لذت بردم

زیدان: هالند یا امباپه؟ از بازی امباپه لذت بردم

رئال مادرید پس از سه برد متوالی در لالیگا فردا باید به زمین رئال وایادولید برود. پس از این بازی رئال بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا را پیش رو خواهد داشت. مشکل بزرگ این روزهای رئال، مصدومیت های متوالی بازیکنان است. برای بازی فردا ۹ بازیکن در دسترس نیستند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« تمام تمرکز ما روی بازی با وایادولید است و نه آتالانتا. اشتباه است اگر بخواهیم از الان به بازی چهارشنبه شب فکر کنیم. هفته خوبی داشته ایم و پس از چند تمرین خوب، مهیای بازی با وایادولید هستیم. باید این بازی را ببریم تا با روحیه ای مضاعف به بازی با آتالانتا برسیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»درخشش امباپه برابر بارسا:« من همه بازی ها را می بینم و طبعا از نمایش های خوب لذت می برم. فکر می کنم هر هوادار فوتبالی چنین باشد.»

تاثیر منفی عدم تمدید قرارداد با راموس و لوکاس روی تیم:« هر کسی در این زمینه می تواند نظر خودش را بدهد. به شخصه دوست دارم هر چه زودتر تکلیف تمدیدها روشن شود. در مورد جذب بازیکن جدید هم باید بحث و بررسی صورت بگیرد. شایعات و گمانه زنی ها هرگز متوقف نمی شوند.»

امباپه یا هالند؟« هر دو از بهترین های حال حاضر و آینده هستند. در این مورد نظرم را نمی گویم و معتقدم مهم است که بازی های خوب این دو بازیکن دیده می شوند. هر دو عالی هستند و خواهیم دید که می توانند مثل مسی، رونالدو و نیمار باشند یا خیر. آنها هنوز بسیار جوان هستند.

  پیام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در واکنش به انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون ایران

همیشه گفته ام که باید روی زمان حال تمرکز کرد و خسته شده ام از تکرار این پاسخ. چند سوال مطرح شده و بیشتر توجه روی مسائلی غیر از بازی فرداست.»

افت تیم های لالیگایی در اروپا:« مخالفم. در اروپا بازی ساده نداریم و اگر روز بدتان باشد، ممکن است به هر حریفی ببازید. لالیگا هنوز قدر و باکیفیت است و ما لیگ باکیفیتی داریم.»

وضعیت کریم بنزما:« او فردا غایب است چرا که مصدومیتی جزئی دارد. باید دید کریم به بازی آتالانتا می رسد یا خیر. هنوز چیزی مشخص نیست.»

غایبان پرشمار رئال:« در هر صورت شرایط چنین است. قطعا دوست نداریم مصدومان بیشتری بدهیم ولی مسائل زیادی در این زمینه دخیلند. امروز کریم مصدوم شد و مصدومان قبلی نیز هنوز آماده نشده اند. باید با این شرایط کنار بیاییم و چاره ای نیست.»

شانس قهرمانی لالیگا:« ۴۵ امتیاز باقیمانده و هدف کسب حداکثر آنهاست و سپس باید دید اتلتیکو چطور نتیجه می گیرد. ما فقط به خودمان و بازی های پیش رو فکر می کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان