رندرهای سه بعدی نسل جدید آیپد پرو منتشر شد

رندرهای سه بعدی CAD منتسب به آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی۲۰۲۱ اپل به اشتراک گذاشته شده است که از تشابه طراحی آن با نسل قبلی آیپد پرو خبر می‌دهد.

براساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه،‌ احتمالا کوپرتینونشین‌ها نسل جدید آیپد پرو خود را نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی و به بازار عرضه می‌کنند. وب‌سایت «۹۱Mobiles»، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، رندرهای سه بعدی منتسب به نسل جدید آیپد پرو را به اشتراک گذاشته شده است که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

وب‌سایت مذکور در کنار رندرهای به اشتراک گذاشته شده اطلاعاتی در مورد مشخصات نسل بعدی آیپد پرو منتشر نکرده است و تنها به ابعاد نمایشگر ۱۲٫۹ اینچی این دستگاه اشاره کرده است.

باتوجه به رندرها،‌ احتمالا طراحی نسل جدید آیپد پرو تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. در نتیجه به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با لبه‌های مربع شکل، دوربین دوگانه در پنل پشتی همراه با سنسور لایدار و فلش LED باشیم.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید،‌ در قسمت بالای دستگاه دکمه پاور به همراه دو اسپیکر و در قسمت پایین دستگاه نیز یک اسپیکر دیگر به همراه پورت USB Type-C تعبیه شده است. سمت راست آیپد پرو کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و پورت اتصال مغناطیسی برای شارژ قلم هوشمند اپل پنسل قرار داده شده است.

در پنل پشتی دستگاه نیز، به غیر از ماژول دوربین، پین‌های اتصال هوشمند (Smart Connector) برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد تعبیه شده است.

براساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده،‌ احتمالا آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی ۲۰۲۱ اپل نخستین سری آیپد پرو خواهد بود که با نمایشگر mini-LED به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه با بهر‌ه‌مندی از چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک در دسترس کاربران قرار گیرد.

  عوارض ۴ آزادراه الکترونیکی شد

آپید پروهای اپل از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار هستند و مدیران این شرکت ادعا می‌کنند که کاربران می‌توانند از این دستگاه‌ها به عنوان جایگزین مناسبی به جای لپ‌تاپ استفاده کنند. اپل هر از چند گاهی سخت افزار و طراحی آپیدهای خود را به روز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان